g3tard Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Har hatt Golf 3 i snart to år nå. En 95-modell 1,8 som har rulla ca 152000. Gjorde bare litt småtteri det første året og så bestemte jeg meg for å kanskje forbedre den litt. Det ble med Golf 4-look frontlykter og LED klarglass lykter pluss litt småtteri for hadde nok anna å bruke penger på og så presterte jeg å bulke bakskjermen og knuse den ene nye baklykta pga av ren skjær latskap(gadd ikke skrape speila for is)og i april i år presterte jeg å kollidere. Dyktighet skal ingen beskylde meg for hvertfall. Men det resulterte i -En stk knust Golf 4 lykt -To stk innoverbøyde rammevanger -Knust støtfanger og grill -Ødelagt frontsats -Bulkete panser Pluss en ganske bulkete Ford Focus jeg måtte betale litt på, men jeg bestemte meg hvertfall for at golfen skulle i stand igjen.Ordnet deler gjennom bekjente og diverse høggerier og lakkering og oppretting skulle en venn av meg ta seg av. Greit nok. Ikke så altfor dyrt. Men idet vi setter i gang med bilen finner jeg to rusthull i dempertårna foran og digre rusthull flere steder i gulvinga og kanalene. Da snakker vi dobbelknyttenevestørrelse på fem steder rett inn i kupeen.Grunn nok til å vrake vil noen kanskje si, men en bekjent fiksa all rusta i både gulv og kanaler for en reltaivt pen sum så det ble aldri vurdert å vrake en gang. Så deretter har jeg bestemt meg for at nå skal den bli sånn som jeg alltid har ønsket å ha den -Senket 35/35 Lesjøfors -Skiftet hjullager ( sjokkerende på golf) -7,5*17 Exe R-1 felger -Sorte Angel-Eyes -Crystal-LED baklys -Hellakkering -Sveist igjen antennehull på framskjerm -Sotet tåkelys og blinklys i støtfanger -Forbedret anlegg -Emblemfri Grill -Pluss mer etterhvert Prosjektet er nå i gang for fullt og bilder kommer etterhvert hvis det er interesse =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Berntsen- Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 høre bra ut. gjerne bilder Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Nå er de verste bulkene sparkla og skal vel begynne å matte den ned i løpet av et par dager. Snart en måned uten å kjøre Golf er for mye merker jeg, men snart er vi back on the road =)Bilder kommer snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 få ut bilder ja..alltid like morro:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 har litt problemer med å få ut bilder. Noen som har en grei fremgangsmåte de harlyst til å dele ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 har litt problemer med å få ut bilder. Noen som har en grei fremgangsmåte de harlyst til å dele ? Registrer deg på http://www.photobucket.com og last bildene din opp der. Så kopier du linjen der det står IMG og limer inn i tråden:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Felgene jeg harbestilt bare at mine er en tomme mindre og 4 bolts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Og takk for hjelpen med bildene =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 pene felger d der:)har kompiser med samme felgene bare ikke på 3'er;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Skal få ut noen bilder av bilen i løpet av kvelden tenker jeg, men er ikke så mye å se enda..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hehe:)interessant å se hva du har å begynne med uansett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Virker spennende dette! :) Må få lastet opp noen bilder.. Bilder er alltid spennende! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hehe...jeg veit...har kikka rundt på forumet her noen dager nå og det er mye bra å se..god inspirasjon..så bilder skal bli vett...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Slik så den ut etter et ublidt møte med en Ford Focus i april i år hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 huff da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg