Gå til innhold

Golfprosjekt

Ranger emnet

g3tard

Anbefalte innlegg

Har hatt Golf 3 i snart to år nå. En 95-modell 1,8 som har rulla ca 152000. Gjorde bare litt småtteri det første året og så bestemte jeg meg for å kanskje forbedre den litt. Det ble med Golf 4-look frontlykter og LED klarglass lykter pluss litt småtteri for hadde nok anna å bruke penger på og så presterte jeg å bulke bakskjermen og knuse den ene nye baklykta pga av ren skjær latskap(gadd ikke skrape speila for is)og i april i år presterte jeg å kollidere. Dyktighet skal ingen beskylde meg for hvertfall. Men det resulterte i

-En stk knust Golf 4 lykt

-To stk innoverbøyde rammevanger

-Knust støtfanger og grill

-Ødelagt frontsats

-Bulkete panser

Pluss en ganske bulkete Ford Focus jeg måtte betale litt på, men jeg bestemte meg hvertfall for at golfen skulle i stand igjen.Ordnet deler gjennom bekjente og diverse høggerier og lakkering og oppretting skulle en venn av meg ta seg av. Greit nok. Ikke så altfor dyrt. Men idet vi setter i gang med bilen finner jeg to rusthull i dempertårna foran og digre rusthull flere steder i gulvinga og kanalene. Da snakker vi dobbelknyttenevestørrelse på fem steder rett inn i kupeen.Grunn nok til å vrake vil noen kanskje si, men en bekjent fiksa all rusta i både gulv og kanaler for en reltaivt pen sum så det ble aldri vurdert å vrake en gang. Så deretter har jeg bestemt meg for at nå skal den bli sånn som jeg alltid har ønsket å ha den

-Senket 35/35 Lesjøfors

-Skiftet hjullager ( sjokkerende på golf)

-7,5*17 Exe R-1 felger

-Sorte Angel-Eyes

-Crystal-LED baklys

-Hellakkering

-Sveist igjen antennehull på framskjerm

-Sotet tåkelys og blinklys i støtfanger

-Forbedret anlegg

-Emblemfri Grill

-Pluss mer etterhvert

Prosjektet er nå i gang for fullt og bilder kommer etterhvert hvis det er interesse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider