Crazytaxi Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Felgene jeg harbestilt bare at mine er en tomme mindre og 4 bolts. Slo deg der.. :P har de samme felgene på golfen min, bare at de heter noe annet da.. hehe.. Golfen kler de ja.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Beklager dårlige bilder, men var det eneste jeg hadde på mobilen..kommer noen jeg har tatt med speilrefleksen etterhvert Ny fanger med fantastisk farge..hehe Dårlig med frontsats.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hehe...ja jeg tror Golfen kommer til å kle de felga ganske godt gitt =) jeg er fornøyd hvertfall...og skal man prøve å få tak i felger ingen andre har så skal man leite lenge...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Da er emblemfri grill innkjøpt... autospar hadde det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Noen få bilder til: Sparkla og sveist framskjerm Oppretta og sparkla med glassfiber Fem bulker på rad på taket Sveist rust i understell og tectylert Mer sveising, var noen hull gitt... Var bulkete framskjermen etter kollisjonen også gitt Rusthull i dempertårn sveist og sparkla, brukte rutelim på baksida Samma på andre sida Det var vel det for nå, men skjer mye om dagen så det blir nok flere bilder og satser på å ha den ganske ferdig i løpet av ei ukes tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Autospar hadde tydeligvis ikke emblemfri grill på lager så da må jeg bare vente...Arrgh...dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 15" Magnat XTC Sub skal vel kunne dunke litt baki denne kassa vel ? Noen som har erfaring med Magnat subbere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g3tard Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Nå er karosseriet lakkert og mye er påmontert igjen. Felgene ligger i kjelleren så nå går det framover. Bilder av bilen ferdig kommer over helga =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 gleder meg mye til å se bilder av jobben du har gjort :) får bare å vente å se nå ja :popcorn Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg