Dr_S Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Fåes dette merket kjøpt noen plass eller er dette kun forbeholdt biler som har gjennomført banekjøring på banen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 tror tsi selger det.http://www.tuning.no mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 MHW GmbH har slike.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by pololars MHW GmbH har slike.. Finner ikke der jeg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by kas tror tsi selger det.http://www.tuning.no mvh Neppe.....den siden der minte meg mer om mobilsentrum sin... :rolleyes: mye jalla Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Du får kjøpt merkene fra diverse souvenirsjapper rundt Nurburgring også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Dr_S Finner ikke der jeg. Bildet ditt i den første posten er fra Nordschleife. Merket fåes kjøpt blant annet her: MHW Autozubehör Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hvorfor ha merket viss du ikkje har vært på ringen? Dei som veit ka merket er vil rett og slett bare riste på hode av deg, og dei som ikkje har peiling har ikkje peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Enig der, omtrent like kult som å ha M-tech emblem når du ikke eier en ting M-tech. Edit: Klart du vil jo oppleve en markant økning i prestanda, som vi alle vet er BMWèr med M-tech merke blodtrimmede racerbiler:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Jeg har noen sånne merker (kun røde tror jeg) liggende, samt Caps fra Ringen. Var der et par ganger i sommer og handla med meg noen saker fra souvenirsjappa. Da jeg var der drev Mercedes og testa ut en S klasse med voldsom motor, - det gikk FORT forbi der jeg stod, samt at TopGear drev å klargjorde en LandRover med kamerautstyr. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Zagato Hvorfor ha merket viss du ikkje har vært på ringen? Dei som veit ka merket er vil rett og slett bare riste på hode av deg, og dei som ikkje har peiling har ikkje peiling. Hva vet folk om at han har vært der eller ikke? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Mange av dei som kjenner igjen merket har vel litt peiling, og på biltreff så spør jo folk litt, og da er det jo flaut å bli tatt i å bløffe. Noe heilt anna er det viss dei ska brukes til å imponere uvitene wanabees racere på den lokale bensinstasjonen, eller for å få fjortisblondinene med i bilen.:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Dra ned og kjør der, så kan du sette på merke. Alt annet blir litt teit. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by eirikoo Dra ned og kjør der, så kan du sette på merke. Alt annet blir litt teit. Helt enig, men ikke litt teit - veldig teit. Slike merker kan kun benyttes på biler som har vært på banen der, synes jeg ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hva er vitsen med å ha det hvis du ikke har vært der...? Vakke noe fint heller... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg