boXer Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by eirikoo Dra ned og kjør der, så kan du sette på merke. Alt annet blir litt teit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hehe...det var da voldsomt da... Har jeg sagt jeg skal ha det på MIN bil? Nei. Jeg lurte på om dette var noe andre kan få tak i utenom på banen i Tyskland. Så at hvis jeg så en bil med det på, betød det at den hadde vært å raca litt eller han hadde shoppa det på web.... Ro ned hormonene nå...... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hehe, håpet faktisk ikke du skulle ha det på din bil, men ville ikke disse for mye. Har jo forstått det slik at du er en mann av fornuft, spesiellt siden du kjører is:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Mener at du finner det i D&W katalogen. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Her er forøvrig merket på min bil, bildet er tatt på parkeringa på Grüne Hölle. (Nurburgring Depotet) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 jeg har lyst å få sånn til sommern.. noen gode tips til en sånn reise eirikoo ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Vi kan jo arrangere en tur i regi av Bilforumet.net/CT ?:D :D Tror det hadde vært årets happening! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Jeg er med :) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 jeg har egentlig bestemt meg for at jeg SKAL ned dit jeg.. Men er kult om noen kompiser blir med da... er noen som er intressert.... men har aldri vært der før. og alle tips ang en sånn tur er bra... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Dere kan jo lese litt her , jeg prøvde å dra igang en tur i år. Det er mange snakkere, men ingen ble med. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 jeg hadde en gti som sku selges, og en rallye som ble stjelt :D denne vintern har jeg prosjektbil, verksted, og fast inntekt.. og neste sommer har jeg tillogmed ferie... jeg er ikke fullt så vrang å ha med neste sommer :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 ..og jeg hadde bare en Golf 1,8l.....er iaf litt mer hester i BMW'en :P (og rwd) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Dr S: Trenger du et Nürburgring klistremerke til kjøleskapdøra så kan du PM'e meg navn og adressen din, så skal jeg sende det i posten til deg - gratis. NB: Merket er rødt. Knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 magnet? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hehe - nei det er et akkurat likt klistremerke som det du postet i første posten i denne tråden. Siden så mange syntes det var "galt" å sette det på bilen, så tenkte jeg at det kunne klistres en annen plass.... Men, vil du ha det, skal du få det. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg