Jan E-28 Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Jeg mener både bil og sjåfør bør ha kjørt der, før en setter på merket. Jeg kjører forøvrig med avklipt granprix del, men håper å kunne komplementere etter et kjørekurs :D Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Dette er det dummeste jeg har hørt! Hvis folk vil kjøre med det merke på bilen, så la dem få lov til det uten å bli disset for det..... Ikke alle som har tid, råd og bil til å kjøre på bane. Blir jo som å nekte utlendinger å kjøre med "N" bak på bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Jonaldo Dette er det dummeste jeg har hørt! Hvis folk vil kjøre med det merke på bilen, så la dem få lov til det uten å bli disset for det..... Nei. Da fortjener du 'diss'. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Kunne tenkt meg en tur til ringen sammen med andre fra forumet :-) Men jeg må vite i god tid når folk skal dra, pga at jeg må planlegge ferie, frakt av bil og slike ting. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 jeg har flere klistremerker i varierende farger og størrelser liggende dr_s Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Dr_S vitsen med dette da? hold bilen din clean... du har jo atpåtil ikke vært der ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 noen mer tanke på tur til ringen, bør jo kunne få med en del? skal ned en gang Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Dr_S vitsen med dette da? hold bilen din clean... du har jo atpåtil ikke vært der ;) Denne tråden er liksom 2 år gammel da Azzido :) Var på andre tanker dengangen vettu! Men jo, skal jeg dit engang, skal jeg ha det merket :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 sorry gutta, trodde det stod 2005 når jeg svarte, har forøvrig vekket til live http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90136 så vi kan fortsette der, overladdaren og noen andre er som sagt med, blir budsjett tur så alle kan være med Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Denne tråden er liksom 2 år gammel da Azzido :) Var på andre tanker dengangen vettu! Men jo, skal jeg dit engang, skal jeg ha det merket :) hehe, sorry ;) så det nå... begynte å lure på om det hadde ramla helt for deg nå ;) om jeg selv skal dit så kommer nok merke på min nuddel express oxo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg