Langemyr Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Heisann Vurdere nå å kjøpe meg en corrado 89 mod. Bilen har en del mangler. men vist kjøp så vil jeg pusse den opp strøken. G-laderen må overhales er dette vaneskelig? mangler et bakerste glasset på pasarsjersiden er dette mulig å få tak i billig? Tar i mot tips med et stort smil:-) Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Les igjennom trådene i Corradoforumet, da får du mange tips. Å kjøpe en sliten Corrado, og så pusse den opp til strøken er en DYR jobb. Mange deler er dyre, og vanskelige å få tak i, hvist dem i det hele tatt er å få tak i. Har gjort full oppussing selv, og vet hva det koster, selv om jeg har gjort allt selv, inkl lakkjobben. G-laderen bør du sette bort til noen med erfaring om overhaling. Regn med 5-6 tusen bare der. Men lykke til, det er en herlig bil, som kan gi mye glede. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja ok. Viser seg det at alt bilen mangler er en bakrute. + må ta forstillingskontroll og justere noe i giroverføringen så jeg tror at det meste bilen vil koste meg er lakken og glassruta. men har du mye peiling på corrado? hva bruker å være feilene og sånn? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 jeg har og brukt deler av siste året på min rado. kanalen var det verste problemet på min:( måtte bytte begge sider. stikk fingrene opp mellom skjerm og kanal i fremkant. der var det hull på begge sider på min, ellers så ser du ikke dette før du eventuelt tar av skjermene. koster litt å ordne en rado til mer eller mindre støken tilstand, min: bil 35000 lakk + kanaler 30000 oi 65000 jo :) så kommer felger lykter understell foringer bærekuler endeledd ++++++++ jeg har sikkert brukt 80000 på min!!! MEN FY JEG ER FORNØYD MED RESULTATET:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Peiling å peiling?? Har hatt bilen i atomer, eneste som ikke ble demontert var dashbord!! Har også demontert motor og overhalt, og feilsøkt masse elektrisk. Har også brukt mange timer på diverse forum for å lære av andres feil. Typiske feil på Corrado er: G-lader Motorfeil(feiljustert, vacumlekasjer, komponentfeil) Rust i kanaler, under batteri og bakluke. ABS Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Halla Ser etter et kjøp på Corrado. Gi beskjed vist du skal selge Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg