Gå til innhold

kjøp av panhardstag 240 , hvor?

Ranger emnet

wildfax

Anbefalte innlegg

Får man slikt godkjent lett? uniballs o.l.?

Altså, vil du ha det i vognkortet? Det aner jeg ikke... Jeg viste min bil med AKKURAT det staget, og det var bare en kommentar om at jeg hadde hevet på forsterket stag, og det var gode greier... ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den bryr seg om at du har satt på stivere stag, særlig ikke når dem ser ut som di staga der. Hadde vært noe annet om du hadde hatt noe hjemme snekra greier som så helt jævelig ut.

Hvordan er det med frakt og sånn fra http://www.trianglesunlimited.com da Colli?

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ipd tar ca 70$ for frakten, må vel forvente at han tar ca samme område.. 70-100$ elns.

Skulle handle panhardstag, momentstag pluss noe småtteri på ipd i dag, men fikk opp at frakten kom på 320 dollars. Varene jeg skulle ha kosta 280. Hvorfor ble det slik? Må man ringe dit kanskje? Jeg avbrøt handelen fort. Blir jo billigere å handle hos lysaker e.l med de fraktkostnadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da mye i frakt. Jeg kjøpte begge bærearmene forran, styrekuler, endeledd, skvalpeplate, justerbare endeledd til krenginshemmer og noe forsterkings plater til BMWen fra USA, betalte $120 i frakt på alt det.

Mye tyngre enn noen stag, men så er det langt det panhard staget og da. Jeg tror mitt panhard stag fra IPD kom på 780,- totalt med alt.

*mod-edit* "Nei... Det var 15.05.2008 og det var $170 og ikke $120 som jeg sa.."

Kilde: Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - kjøp av panhardstag 240 , hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider