Gå til innhold

kjøp av panhardstag 240 , hvor?

Ranger emnet

wildfax

Anbefalte innlegg

Det var da mye i frakt. Jeg kjøpte begge bærearmene forran, styrekuler, endeledd, skvalpeplate, justerbare endeledd til krenginshemmer og noe forsterkings plater til BMWen fra USA, betalte $120 i frakt på alt det.

Mye tyngre enn noen stag, men så er det langt det panhard staget og da. Jeg tror mitt panhard stag fra IPD kom på 780,- totalt med alt.

ja, men det var før frakten ble dyr fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle handle panhardstag, momentstag pluss noe småtteri på ipd i dag, men fikk opp at frakten kom på 320 dollars. Varene jeg skulle ha kosta 280. Hvorfor ble det slik? Må man ringe dit kanskje? Jeg avbrøt handelen fort. Blir jo billigere å handle hos lysaker e.l med de fraktkostnadene.

Jeg er i samme situasjon som deg nå. La inn liste på i overkant av $1.000 og fikk enda mer i frakt. Da ringte jeg de og spurte om alternativt fraktselskap. Da ba kundebehandlern meg om å sende en mail og legge ved lista (det er en knapp i "my ipd page" med "mail this to a friend, så får du en url du kan legge til i mailen din.

Jeg opplyste både om hjemmeadresse og mailboxen min hos JetCarrier. Men har nå ikke hørt ett ord på leenge så vet ikke om de har gjort noe med det. Noen dager før telefonsamtalen sendte jeg et par enkle spørsmål via webshopen vedr. vareartikler, og selv det tok hhv to dager og nesten ei uke.

Forøvrig koster ipd-stag pakka $321(?) i frakt, og en 242 dashpad/cover koster også det samme i frakt alene. Så tyder på at UPS ikke liker lange, store pakker selv om de ikke veier noe. La merke til at Kaphlenke sitt panhard stag til 940 ikke er så dyrt lengre. Ca samme som ipd, men da med uniballs istedetfor.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg nå. La inn liste på i overkant av $1.000 og fikk enda mer i frakt. Da ringte jeg de og spurte om alternativt fraktselskap. Da ba kundebehandlern meg om å sende en mail og legge ved lista (det er en knapp i "my ipd page" med "mail this to a friend, så får du en url du kan legge til i mailen din.

Jeg opplyste både om hjemmeadresse og mailboxen min hos JetCarrier. Men har nå ikke hørt ett ord på leenge så vet ikke om de har gjort noe med det. Noen dager før telefonsamtalen sendte jeg et par enkle spørsmål via webshopen vedr. vareartikler, og selv det tok hhv to dager og nesten ei uke.

Forøvrig koster ipd-stag pakka $321(?) i frakt, og en 242 dashpad/cover koster også det samme i frakt alene. Så tyder på at UPS ikke liker lange, store pakker selv om de ikke veier noe. La merke til at Kaphlenke sitt panhard stag til 940 ikke er så dyrt lengre. Ca samme som ipd, men da med uniballs istedetfor.

ja, men om du bare skal ha momentstagene fra IPD; tar de ca 70$ i frakt (sjekket dette for en måned siden).

Triangles sine er ikke å anbefale for de som verdsetter komfort/stille bil, det bør nevnes.. Uniballs vil jo selvsagt ikke dempe noen slags vibrasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå virkelig ikke stagene er så ubehagelige jeg! :P Så er jeg kanskje litt for godt vant til vibrasjoner og lyder etter hvert....

skal sies bilen din har MYE støy da..

mye mer enn 95% av befolkningen hadde likt.

ps. ja... 242en min har enda mer støy og jeg er heller ikke noen komfortrytter :P men folk bør jo vite fordeler og ulemper :P

Selv poly forplanter mye mer vibrasjoner/støy, spesiellt den steinharde polyen som IPD har i panhardstagene (gul, steinhard)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat mailet/tlf med ipd. De kan ordne frakt for 3 stag samt et nytt sentrallåsknapp-deksel til v70 for 250 dollar.

Vist noen er intresert kan jeg sjekke priser for samsending av

flere sett stag. Er ikke sikkert det blir dyrere å sende 3-4 sett.

du trenger ikke maile, bare trykk kjøp på flere deler, så ser du prisen før du må taste inn visa/kredittkort info. dvs. du kan alltids tømme handlekurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke maile, bare trykk kjøp på flere deler, så ser du prisen før du må taste inn visa/kredittkort info. dvs. du kan alltids tømme handlekurven.

På webshoppen blir frakta 320 dollar (står før i tråden et sted). Synes dette var i overkant

da jeg har hørt prat om rundt 70 dollar. Var derfor jeg ringte/mailet med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På webshoppen blir frakta 320 dollar (står før i tråden et sted). Synes dette var i overkant

da jeg har hørt prat om rundt 70 dollar. Var derfor jeg ringte/mailet med dem.

ja, sorry.. jeg tenkte på momentstag :P

om noen er intr i stag, kan jeg se hva jeg kan ordne på 1 stk NOS (ubrukt stag) - IPD altså.. må sendes fra USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider