Kolbotn Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Forsåvidt greit nok at han vil bygge om bilen, men det ser jo bare dumt ut når felgene er for små, bilen for høy og i tillegg topper det hele med Ferrari emblemer.. Helt enig! Helt ærli så hadde jeg tatt en MR2 foran denne replican. Blir ikke direkte billig med toll oppe på den prisen heller.Går ut fra at man får mye Mr2 for 250k++... /M nei, ser ikke helt at 240k pluss avgifter rettferdiggjøres av bilen... Er mye man heller kunne brukt 400000 på... hehe Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Heisann, er ny her... Har ikke noe med denne bilen og gjøre, men kom over tråden når jeg søkte på noe annet. Her er sikkert den aktuelle bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14393167&sid=xz3cabP4zc8579708&WT.svl=Link Skal ikke si hva jeg mener om det der, men det er ikke bra. jah , der er den .. er den bilen som jg spotta i oslo hele tiden , visste at det var noe annet enn ferrari... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Stikk å ødelegg deg bilen! Man skal ha respekt for Ferrari! Du kjører vanlig bil hvis du ikke har penger. Man skal kun ha ferrari hvis man har råd til det!:deng Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hva er allt dette med at eier skal bankes,rulles i tjære etc fordi han har en replicabil... Syns denne er litt tøff jeg. Javel,så har han løpt løpet ut med litt mye stickers kanskje. Men hvem har ikke dekaltrimmet bilene sine? Neeeeeeeei.Bruk heller energien på bedre ting :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Stikk å ødelegg deg bilen! Man skal ha respekt for Ferrari! Du kjører vanlig bil hvis du ikke har penger. Man skal kun ha ferrari hvis man har råd til det!:deng Ferrari Replika > Volvo 740 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hva er allt dette med at eier skal bankes,rulles i tjære etc fordi han har en replicabil... Han er vel forberedt på reaksjoner, mange syns bilen er overpriset. Liker Mk2 jeg, men interiøret i den "Fellalien" er jo sykt kult :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Å bygge en replica bil er i mine øyne som om en mann foretar kjønnskifte. Resultatet kan bli overaskende bra om de som bygger har peiling.. Men uansett resultat vil det alltid være en jævla mann! For øvrig ville jeg heller betalt 200k for klamydia! Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg