Gå til innhold

Funker dette? eller er det bare fjusk og fanteri?

Ranger emnet

Shyggen

Anbefalte innlegg

hva kan være forskjellen ? Det er jo et kamera i boksen også. Vet ikke noe om hvor avansert det er, men kan ikke tenke meg noe annet enn at det kanskje har en litt sterkere blitz ?

Det er sansynligvis mindre avansert enn vanlige digitalkameraer da det sikkert har en fast eksponeringstid som kan gjøre bilder i mørket veldig forskjellig fra bilder i dagslys. Må jo selvfølgelig teste sprayen i alle lysforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sprayen fungerer vel bare på kameraer som blitzer. Den svenske testen, brukte dem sikkert ikke blitz.

I bomstasjoner er det vel såpass mye lys at kameraene som er der ikke bruker blitz?.

Fotobokser glimter bra ihvertfall.

Sprayen gjør vel at blitzen slår tilbake, noe som gjør bilde ubrukelig.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere tørr og satse på at Buss sjåføren er grei kar og ikke hestkuk.. :)

Ligge og slikke støtfanger med buss/lastebil o.l

Da klarer ikke cammet i bomstasjoner og fange opp skilt nr og dere kjører gratis igjennom bommen.. Dette er testet noen ganger når situasjonen byr seg :) og jeg har ikke hørt noe om dette, å det er over 1år siden første gang.

Lastebiler o.l som da har abbonement, hjelper lite hviss de stopper for og betale :D hehe

Whee

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Hvis dere tørr og satse på at Buss sjåføren er grei kar og ikke hestkuk.. :)

Ligge og slikke støtfanger med buss/lastebil o.l

Da klarer ikke cammet i bomstasjoner og fange opp skilt nr og dere kjører gratis igjennom bommen.. Dette er testet noen ganger når situasjonen byr seg :) og jeg har ikke hørt noe om dette, å det er over 1år siden første gang.

Lastebiler o.l som da har abbonement, hjelper lite hviss de stopper for og betale :D hehe

Whee

er ikke alltid lurt det heller en kamerat av meg fikk bøter hjem i posten p.g.a. det...

er ikke helt sikker på hvordan dem fikk til og ta han men mener han sa at dem hadde biler ute på veien som kjørte gjennom bommen samtidig som han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg personelig har ikke fått noe enda..

Men, betaler som regel :) de gangene jeg har gjort dette er som regel på natterstid osv. Er ikke så ofte heller :) ikke alltid det finnes en lastebil/buss tilgjengelig ;)

Men, har ikke fått noen uhyggelige meldinger i posten.

Kan være litt gambling, det kan man jo med fotobokser og.. Kan være kamera..eller ikke... Helt til de nye Digitale kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pippling på bokser og sånn uansett så same shit for min del :)

Noen som vet hvor stort mon det er i fartsboksen?

Har en onkel som kjører lastebil, og firmaet hannes sjekket dette ut en gang.. fortere og fortere osvosv.. til blitz.. og de fikk ca.9km/t

men, politiet sier 5% i 90sone vil jo 5% tilsi 94,5km/t men, har kjørt i 99km/t dvs. det de målerne ved veien viser.. de kan vell være litt ustabil de og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider