OANT59 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Er Det Vanskelig å Fjerne Utvendig Pynteliser På Vectra A 91 Mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Nei, disse er limt på. Varm opp med en hårføner eller noe så limet løsner, og vipp av med en sparkel spade, skrape eller til nød flatt skrujern. Vær litt forsiktig med verktøyet for å ikke ripe opp lakken bak. Vask over med løsemiddel eller noe for å ta limrestene (må ikke ta lakk! ) Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 jeg skal lakkere min så jeg tok bare tak i dem og reiv dem av...har fjernet den innhulningen ved lista og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OANT59 Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 ok, takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg