Autotune Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Pen bil! VR6 er rett motor :yodude Husk å vaske i dørkarmene ... Jauda. Nå er ikke dette noen bil som jeg gidder å vaske så nøye, i den forfatning den er i nå. Liker å ha det rent å pent innvendig selv om den ser ut som et dass utvendig, så noen dørkarmvask er lite aktuellt, i år.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Hvor har du fått tak i de Belte putene som det står VW på? need på de !:D Ebay Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vr6dohc Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Pen bil du har. Hvor kjøpte du frontlyktene? pris? Siter Golf 3 VR6 1994 Passat 2003 Highline TDI 130 xGolf 3 VR6 1993 xPassat VR6 1992 XPassat CL 1,8 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Pen bil du har. Hvor kjøpte du frontlyktene? pris? Takk skaru ha. Pen på bilder ja, men ikke så pen in real life. Bortsett fra interiøret og motorrommet. Lyktene kjøpte jeg av Håkon Sandberg aka Polardego. Husker ikke prisen, men ca 1800,- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hei gutter. Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Har siden sist ikke skjedd så mye med bilen, men har begynt å samle litt deler til våren. Regner med å pusse litt på kjerra rundt påsketider. Har kjøpt inn sorte samco-slanger til motorrom, og 17" BBS CH Motorsport felger. Godt nytt år Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 sleng opp noen nye pics da? :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Nettsiden bildene lå på er nede for øyeblikket. Nye bilder kommer.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Kan ikke se noen bilder på noen av disse 3 sidene :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Leste du hva jeg skrev i mitt siste innlegg?? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg