Dr_S Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Ja, jeg er trofast til techwaxen, fordi den er meget lett å bruke og kan brukes på flekker i tillegg. Jeg tar insekter og asfaltflekker med den. Denne M3'en satt jeg med mf-klut og techwax og tok masse bittesmå asfaltflekker på: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Microavfettinga til Biltema synes jeg funka bra gitt... Spray på, Rusle en runde eller 3 rundt bilen og spyle av igjen... Lakken er like blank etterpå... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Sender Norskprol 10 litersdunker med Prickbort i posten? Har sendt de flere mail, men ingen svar... Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Sender Norskprol 10 litersdunker med Prickbort i posten? Har sendt de flere mail, men ingen svar... Norsk Prol er importør og salget deres foregår i utgangspunktet via forhandlernettet.. de gjør nok et og annet unntak, men blir det for mange mister de fort forhandlerne sine ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Er det andre plasser en kan få tak i dette vidunderstoffet? Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Er det andre plasser en kan få tak i dette vidunderstoffet? Jeg sendte også en god del mail til dem uten suksess. Tok vel 2-4mnd før jeg hadde en 10-liters dunk med prikkbort på posten. Tror det anbefales å ringe dem hvis du skal bestille noe derfra. :) Noen Bilxtra-butikker skal klare å skaffe Prikkbort, hos min lokale så hadde de ikke hørt om dette vidundermiddelet engang. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg