2mMy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Da har jeg kjøpt meg en Chevrolet Starmaster 6,2D, som jeg tenkte jeg skulle ordne litt med! Har rekki å hatt bilen litt over en uke til nå! foreløpig har jeg ordnet : nye tåkelys : nye ekstra ryggelys : ny cd spiller : byttet gløderele og diesel filter og luftfilter : kjøpt nye dekk : pusset en noe rust og avdekket noen gamle skader med rust :( kan slenge ut noen bilder osv, selvom det ikke er så mye å skryte av enda! gammal skjult skade litt harry lys inni og! =) bikkja har slått seg til ro på sofaen og :P Og hvis noen veit om steder hvor jeg kan kjøpe "svarte" lykter osv hadde det vært fint! =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 er vel igrunn bare å reise til nærmeste bilrekvesitabutikk og kjøpe svart lyktespray? om ikke så kom jeg over en svensk "van-side" her som hadde det. men jeg lagret selvfølgelig ikke det som bokmerke eller link.. hvis ikke der igjen. så har http://www.ghstyling.com en del van deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Feit skute dette. Kan du legge ut flere bilder fra interiør? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 kan legge ut fler bilder når jeg tar fler! :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 jaja, skjedde ikke mye i denne tråden og nå har bilen havnet i nye hender så :) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg