johnsen90 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Heisann. Lurer på en ting. Vet ikke hva jeg skal velge.. Skal jeg kjøpe en double din spiller eller monteringsramme og spiller? har tittet på denne spilleren: http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/FH-P80BT/index.html Kan noen hjelpe meg å velge:P ________________________________ Ford Focus 2001 sølv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Du vil få litt ekstra jobb med å få inn den spilleren i dashbordet i en 2001 Focus... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 åå? hvorfor det? :P Noen i samme prisklasse som passer da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Fordi du ikke har Dobbel-DIN i Focus'en nå, mer 1,75-DIN... så du får litt mekkejobb på selve dashbordet for å få den på plass og pent i tillegg. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg