Gå til innhold

Prosjekt: Golf Joker 98modell - Solgt!

Ranger emnet

RedLightning

Anbefalte innlegg

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde bilen inne på biltilsynet for godkjenning av senk(felger). Virket grei ut han som kontrollerte. Senkinga ble godkjent, men felgene ble ikke, siden jeg ikke har papirer på de. Noen som har papirer, eller vet hvor jeg kan få tak i? 9x16 215/40-16 ..

Hadde den så inne på eu-kontroll på møller/fjetland, og der sa de ingenting på felgene, kun senkesettet. Skulle jeg ikke få tak i papirer på felgene, får jeg bare hive på vinterdekk for så å få senkesettet godkjent i vognkortet?

Vw golf3, 98 modell - prosjekt

Vw golf2, 89 modell - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :) Er det din bil i avataren din Øy-sten? Har du lagd tråd om den isåfall?

nei det er ikke min bil :( uheldigvis..

men driver med en golf 3 jeg også, men kommer ikke før til våren : D

1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt)

2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt)

3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;])

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke min bil :( uheldigvis..

men driver med en golf 3 jeg også, men kommer ikke før til våren : D

Okey, får smelle ut en tråd da :-)

Sendte mail idag til Dubmeister, hvor jeg kjøpte felgene. Og de fikset tüv papirer på felgene med en gang, så satser vi på at Biltilsynet er i godt humør den dagen jeg går ut og viser papirene :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja, har ikke tatt på vinterdekk enda, ikke noe fint syn med stålfelger :shake

Lurer på om jeg parkerer bilen og busser hvis det kommer is/snø..

Potta kjøpte jeg av Kinetic her på forumet, synes han snakka om han hadde kjøpt den eller bestilt den fra Tyskland. Jeg skifta kun utblåset ja, er ikke så sugen på syk grommelyd, men det er jo en smakssak da :yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja, har ikke tatt på vinterdekk enda, ikke noe fint syn med stålfelger :shake

Lurer på om jeg parkerer bilen og busser hvis det kommer is/snø..

Potta kjøpte jeg av Kinetic her på forumet, synes han snakka om han hadde kjøpt den eller bestilt den fra Tyskland. Jeg skifta kun utblåset ja, er ikke så sugen på syk grommelyd, men det er jo en smakssak da :yodude:

Hmm, ja, Tyskland ja...

Hadde ikke tenkt meg no mer jeg heller, men syns det ble utrolig bra med oval potte i stedet for to :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, da var snøen kommet til Stavanger også :puke:

Ser ut til at bilen blir stående slik så lenge det er minusgrader her..

Bilde-0110kopi.jpg

Og et lite bilde fra da jeg var inne på biltilsynet og godkjente gewinden/felgene..

Skrapte godt her og der da jeg måtte oppå

Bilde-0107kopi.jpg

Ser frem mot grønnere tider!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider