Marvil Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Grattismed godkjent felg/senk.. :) Mye jobb å få blink som kjørelys, og hvordan er det kobla opp inni bilen? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Strømtyv fra parklysene enkelt og greit:) Godkjenningen av felgene gikk knirkefritt? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ingen dum løsning.. :) Da fungerer fremdeles blinklysa når man skrur på dem, eller må det kobles fra..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hvordan gjør du det med blinklys når du har park på blinklys? Legger et rele i kretsen og bruker den tidligere blinklyskretsen slik at den mister signal når den ikke blinker?? vet det kan gå, men hvordan har du gjort det? Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hvordan gjør du det med blinklys når du har park på blinklys? Legger et rele i kretsen og bruker den tidligere blinklyskretsen slik at den mister signal når den ikke blinker?? vet det kan gå, men hvordan har du gjort det? Jeg har bare brukt strømtyver på ledningene til parklysa i hovedlyktene om du skjønner. Dvs at blinklyset kommer "oppå" det oransje kjørelyset. Det var nok den enkleste og kjappeste løsningen. Men burde nok gjort slik du beskrev det vips_vims. Jeg fikk dessverre ikke stemplet senkesettet og felgene i vognkortet når jeg var inne, da jeg ikke hadde godkjenningspapirer på felgene. De er nå anskaffet fra produsenten, slik at jeg bare trenger å vise de på biltilsynet så skal de stemple det inn. Greit å ha gjort :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 hvor har du kjøpt den emblemfrie grillen din egentlig? :S min er så ekstremt skeiv, så vil ha ny :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg kjøpte den på Autospar, siden jeg ikke bor langt derfra. Må si meg ganske fornøyd, relativt grei å montere også . Hvilken er det du har ? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Velle Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Ikke nøl med å PM meg når du skal selge ! Så kjøper jeg bilen på flekken ! Nyydelig bil du har, med den perfekte stilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Fantastisk flott bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hoy, og takk for det. Tror jeg vil beholde den en sommer til, så får vi se om det ikke blir salg :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Nydelig bil du har! :) Vurdert å lakke lyktene svart matt på innsiden? (ikke reflektor) Tror det kan bli fint jeg :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Takk for det. Hm nei det har jeg faktisk ikke tenkt på, kanskje det kunne blitt fett? Har alltid tenkt less is more, men det er jo forsåvidt en diskre mod. Noe ala dette du tenker på? (Se bort fra netting og slikt :op: ) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hoy, og takk for det. Tror jeg vil beholde den en sommer til, så får vi se om det ikke blir salg :) Det vil eg absolutt anbefale. Denne har alle dei riktige "modsa". Clean og med nokre lekre felgar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Fikk telefon fra BT om at jeg måtte inn igjen og vise bilen til uka, da i riktig høyde. Så jeg må nok skru opp før jeg skal inn på onsdag. Rett hjem og jekke den ned igjen :D Noen som vet hva minimumsavstanden fra felgsenteret til hjulbuen er for at den skal kunne godkjennes? Leste det i en tråd tidligere her men fant ikke igjen,.. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Fikk telefon fra BT om at jeg måtte inn igjen og vise bilen til uka, da i riktig høyde. Så jeg må nok skru opp før jeg skal inn på onsdag. Rett hjem og jekke den ned igjen :D Noen som vet hva minimumsavstanden fra felgsenteret til hjulbuen er for at den skal kunne godkjennes? Leste det i en tråd tidligere her men fant ikke igjen,.. 32,5 bak og 31,5 cm foran var det iallefall på min. Har samme som deg:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg