|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Tror nok du skal snakke med dem igjen, å forlange å få camberen riktig uten å måtte betale noe ekstra. Liten vits i å bruke penger på forstillingskontroll om de ikke gjør det ordentlig, mener jeg:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er forsåvidt enig i det, men har hørt/lest at de stiller det sånn foran for at felg(kanten) ikke skal gå utfor skjermen? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Fullt mulig det, men er jo nokså rart at de ikke stiller det rett uansett. Betaler jo ikke for å få forstillingen feil, når den alt er det ifra før. Har ikke hørt om noen andre som har fått forstillingen sin sånn grunnet breie felger. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Husk at det er forskjell på "kontroll" og "kontroll og justering".. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Senket den mer foran. Ble altfor mye, dekket ligger kant i kant med hjulbuen. Har kjørt med det et par dager og det har subbet greit mye :scared Alternativet er jo å valse eller å heve den igjen. Blir ikke valsing akkurat nå så jeg hever den noen få mm foreløpig. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 DAMN NIIIIICE BIL ASs!! Nå er det bestemt Neste bil SKAL være G3 Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Takk, likeså :P Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Pent :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hmm, syns du bør valse den i staden for å ta den opp, pluss å få den litt lavere bak så blir da kanon bra! Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg og Dambo på poloforumet vasket bilene og tok noen bilder idag, lite å gjøre :wonder Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Jadda!Guttane så kan ekla seg te!!!!Nice work!Alltid! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Alltid! Kjørebilder neste gang?:phatyo Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Fy faen, bilen din blitt så fin nå! Naaaais work!! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Fy faen, bilen din blitt så fin nå! Naaaais work!! :thumb Jepp, uten tvil blitt skikkelig pen! Slenger samtidig med noen forslag til fremtidige planer som jeg sitter å forestiller meg i hodet mitt akkurat nuh: -Sota klarglasslykter rundt hele bilen -Lakkere senter på felgene i lik farge som på bilen -Tona alle rutene (Ikke blodharry soting) -Fjerne dørhåndtak/Audi håndtak, samt cleane bakluke så du har liten skiltplass og kanskje en liten cleaning av frontfangeren -Noen diskrè og cleane sideskjørt (Ikke noe M3 tull e.l) Det er ihvertfall det jeg tror hadde gjort bilen enda finere enn det den er nå;) Om du tror det samme er en helt annen sak:op Nesten så man skulle fått noen til å Photoshoppet bilen din. Hehe. Men det koster desverre så veldig mye med bil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg