t0mmi89 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Letet rundt og fant ikke noe lignende tråd her. Jeg har en del spørsmål rundt erfaringer med oppbygging til singleframe-front. Har sett forskjellige alternativer Syns personlig den nederste, med panserforlenger tar seg best ut. Noen som har tort å prøvd noe slikt sålangt? :p Jeg vurderer det sterkt, men er litt ute etter erfaringer og fremgang, for å feste hysteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 det er desverre flere misslykka forsøk enn de som har blitt bra menb får man det til og stilen ellers fungerer så kan det jo bli rått men ser best ut med nye lykter også :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 gi faen... blir aldri bra! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4r1us Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 hmmm, den til CSR ser vel best ut. jeg har en slik, har ikke rukket å montere den enda da. det er MYE jobb!!! dessuten er panserforlengeren i 5 deler å krever masse sveising. Har funnet en som skal montere den for meg, men det kommer til å koste meg flesk. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg