Mannie Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hei. Skal på eu-godkjenning snart, og jeg må stramme håndbrekket litt. Noen som kan fortelle meg hvordan det skal gjøres, så slipper jeg å demontere noe jeg ikke trenger å demontere? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yhaeve Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Hvis du løfter av trekket på håndbrekket så er det to muttere der du kan bruke til å stramme med, kan være litt vanskelig å komme til men det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Det er også stramming bak inne i trommelene, Ta ut en hjulbolt, og drei hjulet til du ser et lite "tannhjul". Skal sitte oppe til høyre om jeg ikke husker helt feil. Skru på dette med en skrutrekker for å stramme eller slakke båndene. Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 For all del ikke stram ved brekket.. mange gjør feil ved at det strammes bare der, og da blir det helt feil. Du skal gjøre slik som Birgerg forklarer. De to mutterne som Yhaeve sier skal bare brukes ved etterstramming når du har strammet båndene i trommelen. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Jeg strammet bare ved brekket jeg... Tok bremsetest etterpå og det funket helt perfekt. Jevnt og fint, og sitter som fjell;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg