Gå til innhold

///Mysild e36 m-tech coupè

Ranger emnet

Mysild

Anbefalte innlegg

Som alle andre sier, utrolig pen og gjennomført bil. Har planer om å få bilen min noe lignende din il slutt.

Men en ting, du har sikkert som meg CCFL ringer i lyktene, hvilke pærer har du i tåkelyktene som mather hvitfargen til ringene? De orginale lysene blir jo gule i forhold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk :-D har 8000k ja, men holder nok med 6000k med mindre du skal gjøre grøftelysene like sorte som meg, noe du IKKE får lov til :-P hehe... har sikkert fått spm fra 50 stk som vil gjøre det samme, og hvis alle gjør det, bytter jeg til orginalt igjen... haha ^^

men ccfl og 6000k er nok best med "orginalfargede glass"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, *klaske seg selv i panna*. Skjønner ikke hvordan jeg greide å overse det, men du skrev det jo i førsteposten som jeg leste. :)

Ser at de selger xeon ombyggingskit på ebay, så jeg regner med å gå for et slikt sett litt senere, må jo ha litt symmetri på lysene også. Og nei, jeg skal ikke sote lyktene, så bare slapp av. :) Blir uansett ikke så pent på min bil, siden den er lys grå og ikke så mørk grå som din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nydelig bimmer

du skal ikkje ha light mask på frontlysa da? altså samme øyelokk som E46 har nede på lyktene sine. kan hende det blir litt wannabe E46 da.....

mene du veit ikkje kor eg kan få tak i eksosanlegg til E36 1992 mod ? 1,8l

helst heile anlegget front og bak, evt sportsanlegg

BMW E36 318I

Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed

Lenke til kommentar
Del på andre sider