Oekern Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Ja. har da (for lenge siden) fått konstatert at det er termostaten som er dement.. Har og fått meg ny cd spiller og nye tåkelys og blinklys.Har halogenpærer i fullt og nær lys samt i tåkelysene.. Bilder: Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Vifta me funker ikke. Den får strøm visstnok da den starter om man kjører en start kabel på den.. Føler i radiator og termostat er byttet til nytt. Noen tips til hva synderen er ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 sjekk at sikring nr. 19 (30Amp)sitter som den skal, og lager bra kontakt. Kretsen kommer rett fra batteri. gjennom sikring, deretter igjennom termo bryter. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Sikringa er helt og sitter ordentlig. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 På værste hevder de, at toppakningen er røket. Det ville koste mellom 7 og 10 tusen og fikse det. Er ikke det usedvanlig dritdyrt ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hørtes dyrt ut da, men det er ikke så vanskelig å gjøre selv En Bentley manual er en god investering Pakningen koster et par hundrelapper, det samme med boltene til toppen. Så kommer olje, filter og frostvæske. Ikke umulig at pakningen har gått, om vifta de ikke har fungert... Har du tatt av kontakten til føleren og satt ledning mellom de to polene inne i kontakten på ledningen. Startet ikke vifta da, er det enten ledningsnettet til vifta, eller vifta selv som er defekt. Har du sjekket ledningsnettet ditt fra hjernen og ut til kontaktene? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har kjørt start kontakt på iso´n inn til følern og da starter vifta som bare det. Har ikke sjekket ledningsnettet fra hjernen og ut. Den står på værste nå så det er de som gjør saken.. (Har vel ikke så mye valg da jeg IKKE er anlakt til og skru. litt trist når man har Corrado men...) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ta deg en titt på denne linken, kanskje du klarer å fikse viften din. http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?t=4857 Din far har vel og blitt tipset om å sette på bryter ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ja der stod det mye tips. Nå står den jo på værste og de skulle se på den. Regner med at de får det til. Hmmmm. Han nevnte aldri noe om bryter til meg værtfall. Kan høre med han ;) Eneste han nevnte var at han kjente faren din ;) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sa er situasjonen slik: Bilen vil bli satt bort i vinter og skilter blir levert inn. Skal spare meg opp penger i løpet av vinter, vår og sommer. Når jeg har nok penger så får jeg se om det blir ny motor eller en omfattende overhaling. Så da får jeg kjøpe meg en bil som starter og går vær dag uansett i mens.. Får gjøre det når jeg får lønning fra sommerjobben jeg hadde i år.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det blir lenge til jeg får gjort noe med bilen (p.g.a penger) men det er aldri for tidlig med reeshearch (eller hvordan det staves) Hva tror dere er best av 1. Overhale den nåværende motor, eller 2. Kjøpe brukt motor og overhale denne ? Når jeg først skal gjøra noe så "omfattende" så har jeg lyst til og gjøra noe ut av dette. Stæshe opp motorrom med noen fine deler og muligens litt småtrim, men dette avhenger av hvor lenge jeg gidder og spare/hvor mye det vil koste.. Selv føler jeg at det er greit og ta utgangspunkt i motoren jeg allerede har. Hva tror dere ? Om bilen ender opp på verksted (som jeg tror den vil) hvem steder tar på seg bygging og overhaling av motorer ? Og om jeg vil stæshe opp motorromet med uorg. deler, må jeg da kjøpe dette via verkstedet, eller kan jeg hamstre deler selv og la dem sette det på ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 slike stylingsdeler kan du skaffe og bruke verkstedet til a sette pa. Men klart, verkstedet kan ikke gi garantier pa slike deler. Hvis du ikke skal bruke bilen mens motor blir overhalt, sa kan du likegodt overhale den du har. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ja riktig. Flott flott. Hver du/dere hvem verksteder som tar på seg slike jobber ? T.S Racing i Lørenskog gjør kanskje noe sånt? Men de er satans dyre etter hva jeg har hørt.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Nå har jeg hørt med bbåde T.S Racing og NBS. Begge sa tvert nei.. Noen forslag til verksted som tar på seg jobber nevnt ovenfor ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Om du ikke gidder å kjøpe deg en Bentley manual på Amazon og en en motorbukk kan du jo høre med Oslo Sylinderservice Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg