Boffer Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 mange som skal på gatebiltreffet på rudskogen? hvordan har dere rigga dere til rudskogen? har sjøl rigga mæ mæ campingvogn:) har også kjøpe partytelt fre biltema og 300juletrelys:P Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Har planlagt partytelt og lydanlegg. "Camp BGK" vil gi lyd fra seg! Blir ikke svart vogn veldig varm i solsteiken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Orker ikke sommertreffet iår. Men skal kanskje i september, men da med ny-bygd bil og kjøring, kanskje.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 For anledningen har jeg ett 3 etasjes hus og ca 10 min til banen ;) Så føler jeg har ordna meg greit... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Har 99% sikkert akkurat henta "nybilen" da, så tar den nedover sammen med en kamerat, noen kasser øl og et telt. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 blir nok telt på meg.. Hater det.. men hva gjør en ikke for å komme på gatebil a? :p Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 blir nok telt på meg:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 blir nok den gode senga på rommet mitt gitt, bor ca 10-15 min fra banen. ^^ Hva skal dere kjøre med, eller blir det bare å se på? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 blir nok den gode senga på rommet mitt gitt, bor ca 10-15 min fra banen. ^^ Hva skal dere kjøre med, eller blir det bare å se på? jeg skal bare se på:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Noe så harry! Blir telt på oss, party telt over bilene og et som vi skal sitte i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Noe så harry! Blir telt på oss, party telt over bilene og et som vi skal sitte i. Der sa du noe.. Kanskje det skulle investeres i et partytelt for anledningen. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Til deg selv eller bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 btw? blir det noen kolonekjøring til gatebil elleR?:D hadde vært bra om dette ble DEN STORE GATEBIL TRÅDEN;P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 blir nok kolone fra søgne på onsdag i 3-4 tia så vi er klare til campen åpner vis der kjøpe partytelt på biltem så ta det biligste det dyre lekker som faen hade det i fjor:P Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 hehe:P men faen, synd det er så jævlig dyrt å være der.. ingen som skal kjøre kolone fra strømmen eller jessheim da?:P eller rundt oslo?:D blir nok et mindre telt på meg;P er bare 180 å veier rundt 70 kg så trenger ikke store plassen:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg