kingalne Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hei, har en Audi 80 2,0s forgassermotor som eg tenkte eg skulle slenge konfilter på for å få litt grommere lyd. Originalt er det jo ett stort rundt stygt filter som tar halve motorommet, dette må eg da fjerne. Noen som har tips om hva eg skal fjerne? skal eg bare rive ut alt som sitter ette forgasseren lr hva ?.. fint om noen har erfaringer og tips ;) Bilder av filter og motorrom, her -> Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Bytt motor! Sett inn S4, da kan du sette på Konfilter... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Et kon-filter passer vel til min bil? A4 1.8 '96 Er det enkelt å installere noe sånt? Jeg har lite, eller ingen, mekanisk kunnskap -men litt grommere lyd hadde vært tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vlopsahl Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Du vil ikke prøve å bygge om til insptøytning da? Har en komplett topp fra en 2,0 E liggende jeg. Har også ledningsnett og styreenhet. Da kan du sette på kon filter også. Bare send en PM om du er interesert. mvh Vegard Siter Audi 80 -92 2,0 16V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 han sa han hadde liten mekanisk erfaring, så skal du prakke på han bensinsprut. som han skal bygge om selv? :rolleyes: Konfilter kan monteres på så og si alle forgassermotorer, må enten sette det rett på gasseren, eller ha et rør/slange i mellom slik at du får lagt filteret et sted der det ikke er i veien for noe... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 uhhmmwhat? Stemmer... Null erfaring her i gården. Tror ikke jeg skal begynne der ;) (se sign..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Hmm, tror vell egentlig den posten var ment for min motor..Siden han hadde 2.0E topp, å eg har 2.0S motor.. Men noe særlig penger kan eg ikke legge i dette, skal ha effektanlegg også Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by BUNGEEk Et kon-filter passer vel til min bil? A4 1.8 '96 Er det enkelt å installere noe sånt? Jeg har lite, eller ingen, mekanisk kunnskap -men litt grommere lyd hadde vært tøft Ja kon filter passer på din bil. Jeg har det selv også. enkelt å innstallere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg