Gå til innhold

Hvordan bygge om luftfilteret ?

Ranger emnet

kingalne

Anbefalte innlegg

Hei, har en Audi 80 2,0s forgassermotor som eg tenkte eg skulle slenge konfilter på for å få litt grommere lyd. Originalt er det jo ett stort rundt stygt filter som tar halve motorommet, dette må eg da fjerne. Noen som har tips om hva eg skal fjerne? skal eg bare rive ut alt som sitter ette forgasseren lr hva ?.. fint om noen har erfaringer og tips ;)

Bilder av filter og motorrom, her -> filter.JPG

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sa han hadde liten mekanisk erfaring, så skal du prakke på han bensinsprut. som han skal bygge om selv? :rolleyes:

Konfilter kan monteres på så og si alle forgassermotorer, må enten sette det rett på gasseren, eller ha et rør/slange i mellom slik at du får lagt filteret et sted der det ikke er i veien for noe...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror vell egentlig den posten var ment for min motor..Siden han hadde 2.0E topp, å eg har 2.0S motor.. Men noe særlig penger kan eg ikke legge i dette, skal ha effektanlegg også

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider