thech0sen Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hei På en opel astra, hvor er merket som den skal stilles inn etter? Jeg ser at det er "merke" i den bakre kåpa, men ifølge haynes tegningene stemmer ikke dette. Noen som har en tegning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thech0sen Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Jeg sett litt mer på det nå, jeg finner ikke det merket som er referert til i haynes boka, ett merke på motor blokka? Eneste merke jeg finner er på den bakre kamremskåpa, tok ett bilde. Men jeg mener at dette merke kan ikke stemme? Du ser det merket jeg snakker om like til venstre for den øvre skruen. Kansje noen har ett live bilde over hvordan pumpa er montert på motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 vri den til regreima er stram...også skrur du den fast... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thech0sen Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Det er en reimspenner som tar seg av det, vannpumpa skal visstnok stå i en bestemt posisjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 sist jeg skjekka skulle man gjøre det sånn.. Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 du setter den ca der den gamle stod resten tar du med reim strammeren. men husk ganske viktig reimstrameren skal vrist mot sola ikkkje med. vrir du den med sola kan den løsne og da har du motor havari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thech0sen Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg satte den ca der den gamle stod, alt ble bra til slutt.. hadde litt feilsøking iom at det bakre kamrems deksle var litt knekt så en bit tok borti reima. Men jeg fikk det bra til slutt... Kjørte 1km, så røk termostaten :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg