stiart Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hei jeg er ganske ny innen vag å har nå kjøpt meg en 87mod passat gt syncro med 10v turbomotor i,nå er toppakningen blåst så da vurderer jeg oppgradering av børsa. og da lurer jeg på om det er muli å bygge om fra 10v til 20v uten å bytte blokka? har hørt noen har pratet om at det va bare til å sette på en 20v topp uten å modifisere olje og vannkanaler.. Stemmer dette ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Toppen passer ikke over nei.. Er jo bare å oppgradere 10vt'n da.. Tror uansett ikke du får noe spesielt mer hk ved å bytte toppen.. Men da må du uansett bytte innsug, eksos, innsprut osv.. Så da kan du likegodt bytte motor.. Få mer guff i 10vt'n ;) http://www.034motorsport.com Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiart Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 ok. tenkte bare at det er umuli å få tak på forsterket toppakning til 10v, har problem med at standard ikke holder.. kjører med 440 dyser, megasquirt datasprut, 1.2 bar ladetrykk, 3" exsos hele veien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 034motorsport har stålpakning. Den holder :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei jeg er ganske ny innen vag å har nå kjøpt meg en 87mod passat gt syncro med 10v turbomotor i,nå er toppakningen blåst så da vurderer jeg oppgradering av børsa. og da lurer jeg på om det er muli å bygge om fra 10v til 20v uten å bytte blokka? har hørt noen har pratet om at det va bare til å sette på en 20v topp uten å modifisere olje og vannkanaler.. Stemmer dette ????? Stemmer overhodet ikke. Alt innhold i blokken er helt forskjellig, saa kompresjon, stempelhoeyde m.m. vil bli helt feil. Komplett 20v er det eneste som nytter. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.