Gå til innhold

Min Vectra

Ranger emnet

Athrun

Anbefalte innlegg

dei felgane tåle fint lite, å enn ser ca ti andre bila kvar dag so og ha dei.

ha dei sjøl :P

og viss du ikkje har tenkt å kjøpe linselys bør du drite loddrett i å montere xenon..

og viss du hadde kjøpt lykte burde du og droppe lilla lys, blir veldig dårlig lys, gå for 4300K.

http://www.bilforumet.no/diskuter-artikler/163412-ettermontering-xenonlys.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg xenon og vanlige lykter. Har stilt inn lysene og blender ikke motkommende trafikk. Så skjønner ikke hvorfor han bør "drite loddrett i å montere xenon". Dersom han selv ønsker det, så gjør han det. Så bruk litt tid på å stille inn lysene, så blir det gulle godt !

Og bare "negativ" tilbakemelding hører vel ikke hjemme i noen tråd, spør du meg :) Isåfall bør det argumenteres saklig. Men nok om det.

Fin bil du har :)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne også likt å viste om du hadde gjort noe med grillen? Vurderer selv om jeg skal fjerne emblemet og muligens "forlenge" pansret noe over lyktene.

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne også likt å viste om du hadde gjort noe med grillen? Vurderer selv om jeg skal fjerne emblemet og muligens "forlenge" pansret noe over lyktene.

grillen er laget selv ja av dama faktisk. tatt ut den gamle grillen. så beholdt jeg (etuiet/ramma) til grillen da var d igjen festene til gamle grillen. så ble det festet ny racing netting i den. racing nettet er fra biltema. koster ikke stort. haha. limet er m3

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha du lest tråden eg linka egentlig?

var ikkje negativt meint, det der var heller litt info, f.eks 4300-5000K (det bila med standard xenon har) VS 8000K (lilla)..

Athrun: ka motor er det snakk om? :)

hehe. neida. men siden bilen er lakket lilla. synes jeg at jeg må ha lilla xenon. og lykter skal jeg å ha;) bare ikke funnet noen greie angel eyes enda. så den ja. men bare man stiller de ordentlig inn så går d greit:P og de standard xenon er like ille som de med lilla. og de du refferer til med 8000k er hvit blå. lilla er 12000k elr d er hvit med lilla skjær i;)

åssen motor ja;) c20let;)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg xenon og vanlige lykter. Har stilt inn lysene og blender ikke motkommende trafikk. Så skjønner ikke hvorfor han bør "drite loddrett i å montere xenon". Dersom han selv ønsker det, så gjør han det. Så bruk litt tid på å stille inn lysene, så blir det gulle godt !

Og bare "negativ" tilbakemelding hører vel ikke hjemme i noen tråd, spør du meg :) Isåfall bør det argumenteres saklig. Men nok om det.

Fin bil du har :)

takker takker. ikke gal bilen din heller;)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forøvrig å nevne at det var en nydelig bil :)

Nå har også jeg vært på biltema, brukte noen timer, men ble greit nok. Litt synd at jeg har fått en smekk ved grillen, noe som gjorde det ekstra vanskelig å feste den modifiserte grillen, men men.

Legger ved bilde.

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forøvrig å nevne at det var en nydelig bil :)

Nå har også jeg vært på biltema, brukte noen timer, men ble greit nok. Litt synd at jeg har fått en smekk ved grillen, noe som gjorde det ekstra vanskelig å feste den modifiserte grillen, men men.

Legger ved bilde.

takk takk.

ja men det er bra. hva mener du med smekk? hullet på 2-4cm du mener da eller?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Breddekit

-kjøpe ferdige annlegget(dyrt med anlegg:S)

-ipod til bilen på 80gb

-har tenkt litt på neon under bilen, men vet ikke om d bli litt teit

-diamantplate til gulvet i bilen

-mdf plater til anlegg + glassfiber

-lakke panser om igjen, pga steinsprut allerede:S hehe

-vinge bak, ikke overdimensjonalt stor

-bakrutesenker

-sote ruter

-racing seter

18-19" felger

Motor må jo å bli "litt" større:ratatatat

og kanskje lakke tak og bagasjelokk i svartmatt