RS2 Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Det er nok så irriterende å se hva noen av dere klarer å svare når noen spør. Samme hvor dumt noen av dere syntes spørsmålet er så ikke svar dumt oxo da. Gi heller faan i å svare. bare se på denne hvor dumt folk svarer her er det en som kan svare på riktig måtte Vi er da her for å hjelpe hverandre og lære av hverandre Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 jeg må si meg ening med hr RS2 der.... det er en del fol på detta forumet (ink meg) som ikke kan alt detta tekniske dilldallet. og når vi kommer med et temmelig simpelt sprøsmål for noen som kan det. er det ikke nødvendig og svare på en måte for og "driteut" den idioten som kunne stille ett slikt spørsmål. Hver eneste gang jeg leser dette forumet så lærer jeg meg noe nytt. og det er kanske greit og kunne spørre om noe og få et konkret svar tilbake uten sånn idoti.. som om at man irriterer seg over folk som sier "feil" i spørsmålet sitt... vel... som folk sier "my 2 cent" Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Helt enig med RS2 her....! her kommmer et utdrag fra usa som omhandler noe av den samme saken...! Det handler om å sette en STOOOR turbo på mr2....! Noen mener den er for stor og andre mener den funker....! Dette er faktisk en diskusjon som har tatt unødvendig mye plass på servern til folka som driver forumet.... :rolleyes: Some one brought up the analogy that "putting t78 in a mr2 is like dropping a set of 38 ddd's on a 5' tall 90lbs brunette." Now I for one would love to see that. Imagine the fun you could have Back to the topic... Can you put a t78 on a mr2 and still be able to drive it on the street? YES Does that make it a street car? IF IT HAS TAGS ON IT, ITS A STREET CAR. Does that mean you have to like a t78 on a mr2? NO Does that mean you should tell that person why you think they should not have put this turbo on there car? IT IS NOT YOUR CAR WHY DO YOU CARE? Does the person with it on there car care what you think? PROBABLY NOT Is this a good turbo for Drag racing? YES Is this a good turbo for auto cross? NO Is this a good turbo for road racing? DEPENDS ON THE CORSE If i went to a meet, or the friday night drags and some kid with a 210whp car starts telling me that I am stupid for putting a big turbo in my car cause it kills the low end. I'd tell him to go get $500 from his daddy and line em up, or shut the f*&K up. Som det blir sagt her... Liker du ikke det som blir spurt om? HVORFOR GIDDER DU DA Å BRY DEG!! Tror du personen som skriver det bryr seg om meninga de? SANNSYNLIGVIS IKKE!! :) :hug: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg