freejack Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hei er ny i dette med styling av bil. har fått meg en Audi 100 ,2.3E som jeg kunne tenkt meg å gjøre litt mere moderne,nonen som har noe utstyr til denne type bil liggende til salgs? ink intriør..tenker på hvit intriør i spidometer turteller osv... mvh undertegnede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirsguru Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 årsmodell? du finner kanskje noe på http://WWW.bsbildeler.no Norskbildelesenter mulig noe A6 passer?? Siter Audi RS2 95 mod Audi A6 2,5 TDI quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freejack Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 De er en 91/92 mod. Finnes ikke rust på den..veldig fin egentlig..men kunne tenkt meg å gjort den litt mere spesiell uten den stikker seg for mye ut :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Senk og felger har MYE å si... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg