Uflax Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Vær kritisk til hvem dere stopper for folkens: http://www.folkebladet.no/nyheter/article166083.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Har aldri hørt ordet "landeveisrøvere" bli brukt her til lands, Sier litt om hvor ettertraktet landet vårt blir for tjuvpakk om ingenting blir gjort for å forhindre slikt. Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funtaz Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 – Jeg klarte å vri rattet slik at han ikke nådde fram. Samtidig fikk jeg fatt i en selvforsvarsspray jeg har i bilen, og sprayet ham i ansiktet slik at han slapp rattet, forteller tromsømannen. Er slikt utstyr normalt å ha i bilen? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Er slikt utstyr normalt å ha i bilen? :P Tja, jeg har en diger Maglite just in case... Veit om andre som også har diverse morrosaker i bilen, bare sånn i tilfelle. '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Skjønner ikke hva det er med slike folk.. Stopper dem meg, føler jeg meg nok tvungen til å ta fram min lille morrosak. :) (skiftenøkkel type stor) :p 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Har et par kompiser som ble stoppa av samme folkene ved at de hadde nødblinken på. Han ene fyren stoppa og eieren av bilen kom ut og sa noe om at han mangla bensin og at han ikke hadde penger. Så viste han frem masse "gull"ringer som han skulle ha 300kr for og de var verdt mye mer sa han. Kompisen min sa at han ikke hadde penger og ikke ville kjøpe, og da kom kjerringa til han fyren med en pose med masse smykker og skulle ha han til å kjøpe. Tilslutt kjørte bare kompisen min vekk. Vet om flere som har blitt stoppa for å kjøpe smykker og dilldall.. skummelt.. BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Hadde kjørt ned jæveln jeg... Satans tatere. Ille i grunn, når det er blitt sånn at man (jeg, i hvertfall) ikke tar risken på å stoppe for noen i BMW, eller som er mer enn vanlig solbrune langs veien... Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Helvetes kjeltringpakk. Tenk å være så jævla frekke at de kommer hit og trur de kan holde på sånn ustraffet! De bør snarest gis tusen piskeslag hver og deretter deporteres til Svalbard og mures inne i en gruve, der de må drive hardt arbeid 18 timer i døgnet de neste 15 årene, før de sendes tilbake dit de kommer fra. Jævla respektløse, tjuvaktige, patetiske kukkskaller. Og nå tar jeg faktisk ikke hardt i i det hele tatt ;) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Word! URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Vi ble forsøkt stoppet av to voksne svartinger på tur fra Lillehammer til Fredrikstad litt før Oslo, men når de så at det var en senka bil med mørke vinduer og at den manglet skilt forran vinket de oss bare forbi.. De hadde en nyere BMW men LT-nasjonalitet. (Litauen??) -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Tror jeg hadde klinket han i hodet, og klemt han ihel mellom ruta. Og begynt å kjøre mens han hang på :D 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Hvorfor blir ikke disse sendt i retur til dit hvor de kom fra? Det får latterlige bøter på en tusing eller to, så er det bare å fortsette.. '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Hvorfor blir ikke disse sendt i retur til dit hvor de kom fra? Det får latterlige bøter på en tusing eller to, så er det bare å fortsette.. Får 1000 spenn i bot for å rane noen langs vegen, men om du glemmer å skru av tåkelys mens du har kjørelys på. Nei da skal du ut med 4000 spenn! '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Satans tatere. Hva er galt med å være tater egentlig? Er ikke noe man kan velge selv om man vil bli født som tater eller ikke! proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Jeg kan tatersangen... TATARATA TARATA TA-TA-TA-TA TATATA TAAA.. Som dere ser, mye TA i den teksten... :D Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg