Gå til innhold

Landeveisrøvere slo til på E6

Ranger emnet

Uflax

Anbefalte innlegg

Dissa "landeveis røverne" kom opp bak meg i dag da jeg tok ut litt cash av en minibank. Satte meg inn i bilen akkurat i det dem kom, karen som kjørte hang på hornet og pasasjeren hoppa ut i fart så og si.

Skjønnte jo med en gang hva som var på gang da jeg ser ei kjerring i baksetet som kaster seg i en pose og drar opp en næva full av juggel.

Venta til idioten som hoppa ut kom ca rett bak bilen så jeg bada han i diesel sortos og full fres avgårde.

Høyrestyrt sort BMW 5 serie nyere modell med LT skilter.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dissa "landeveis røverne" kom opp bak meg i dag da jeg tok ut litt cash av en minibank. Satte meg inn i bilen akkurat i det dem kom, karen som kjørte hang på hornet og pasasjeren hoppa ut i fart så og si.

Skjønnte jo med en gang hva som var på gang da jeg ser ei kjerring i baksetet som kaster seg i en pose og drar opp en næva full av juggel.

Venta til idioten som hoppa ut kom ca rett bak bilen så jeg bada han i diesel sortos og full fres avgårde.

Høyrestyrt sort BMW 5 serie nyere modell med LT skilter.

På Hamar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
...... og deretter deporteres til Svalbard og mures inne i en gruve......

Nei, nå er det nok. Vi vil ikke ha dritten her oppe. :deng

Men når de først skulle røvet en vei så kunne de tatt med seg hele møkkaveien E6! :D

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt fustrasjonen til folk her.. Blir sur selv når jeg leser slikt.. Men å begynne å slå folkeskalg under en kam blir feil.. Sorry at jeg sier det, men jeg syns vi kan holde oss for god for å si "svartinger" og "satans tatere" osv..

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt fustrasjonen til folk her.. Blir sur selv når jeg leser slikt.. Men å begynne å slå folkeskalg under en kam blir feil.. Sorry at jeg sier det, men jeg syns vi kan holde oss for god for å si "svartinger" og "satans tatere" osv..

Takk!

Følte meg litt truffet av taterhetsen tidligere i tråden faktisk.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg kjører svart bmw selv.. De virker ikke så interesserte i å kødde med folk i svarte bmwer :)

Dem bruker da opp alle penga på forsikring så hvordan kan dem kjøpe gull?

Er nok det dem tenker :D

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, ved den "drive in" minibanken @ Eidsiva.

tro meg, de har grupper i kr.sand også..

i 2 år har de såkalte "blomsterselgerene" herjet byen, det siste året har "tiggere" også kommet..

Stod selv i minibank rett bortenfor domkirka i byen. Hadde bilen i gang ca 150m unna med kjerringa på siden( gå gate)

Hadde fått inn ferie penger og vi skulle ut å shoppe litt så tok ut 12000.

Merket at noen stod bak meg,men snur meg ikke. tar penger og kvitt og går mot bilen. Da rullet det opp en nettop Ny BMW, 7 serie et eller annet. parkerer bak bilen min og ei kjerring spratt ut.Snur meg og ser det er ei skautkjerring bak meg også( dette tåler dere??)

Gikk rolig bort til bilen, for kjerringa mi er av typen som får fort panikk ;)

Satt meg inn og begynte å rulle bilen. Da stod ho ene rett med døra, grabbet tak og åpnet!!

Kommentarene er alltid de samme: Jesus,ave maria,god osv. We need money. You buy GOLD!!!! We need money!!!

Røsket tak i handtaket og smalt igjen og kjørte. kjerringene løp regelrett etter bilen et kvartall nedover!!

Dette gjør meg kvalm!

2 raske eksempler til:

--Jeg var sjåfør en kveld, skulle hente noen i byen. Tiden drøyet ut etter avtalt tid (jeg stod og ventet der vi hadde avtalt)

Gubben kommer løpende helt vill, da hadde noen roseselgere stjålet lommeboka hans med visa,penger, husnøkkler og alt..

Politiet kom, fikk tak i sakene, og pakket fikk en pekefinger...

--Var og handlet på cppo mega lund, mannen forran meg i kassa kom løpende inn igjen etter 5 minutter. han hadde snudd seg for å låse opp bagasjerommet når nettop ei slik "blomsterkjerring" kom popende opp fra ingensteds og tok handlekurv med alt innhold. mannen prøvde å løpe etter, men fikk en "mørk bil med svarte ruter" opp på siden med beskjed om å "fuck off!"

Huff, blir helt kvalm altså! Nå for 2 mnd siden kom det til og med tiggere på dørene der jeg bor ( ca 1,4 mil fra sentrum, oppå "landet!) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfnos: Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Har ikke vært med på å blir "rana" for hverken mat eller penger.. Men både her i Trondheim og i Bergen hvor jeg bor store deler av året har vi jo slike blomsterkjerringer.. Pågående som aldri før, og gjerne med blinkende smykker osv.. Et par ganger ser du også bakmennene står og prater med de, gjerne litt diskusjon osv.

Det er jo bare et tidsspørsmål før disse ser hvor lett det er å rane folk, både i byen en lørdagsnatt, eller f.eks på butikken, som nevnt over her.. De vil jo gå lengre og lengre så lenge ingen fjerner dem!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er blitt et fristed for lugubre østeuropeere, blomsterselgere, tyver, "gullselgere", ranere og ikke minst tiggere...

Bare så det er sagt har jeg ingenting imot østeuropeere generellt, med mindre de kommer til norge for å gjøre sånt...

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår