Gå til innhold

Landeveisrøvere slo til på E6

Ranger emnet

Uflax

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kan med hånda på hjerte si at jeg hadde banket møkka ut av vedkommende hvis dem hadde prøvet noe sånt på meg....åpna døre når jeg hadde kjørt, bare å gyve på dem, blir sinna bare av og lese om dette! :(

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull selgere langsveien er bare å styre unna. Har selv blitt stoppet av disse på Nordby i Svergie. Men han ble fort uinterisert da han så vi var noe større enn han..

Synd at man ikke kan møblere om sånne folk uten å havne i buret selv.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Sitat:

– Jeg klarte å vri rattet slik at han ikke nådde fram. Samtidig fikk jeg fatt i en selvforsvarsspray jeg har i bilen, og sprayet ham i ansiktet slik at han slapp rattet, forteller tromsømannen.

Er slikt utstyr normalt å ha i bilen? :P

Tja...

har en sprayboks med CS gass i bilen.. men ikke ikke direkte anvendelig, har en tendens til å påvirka alle rundt det. Ellers har jeg et balltre liggende.

De jævla blomsterselgerne er overalt. Noen forsøker på en måte å være godsnill om å gi deg en rose, men etter å tatt imot må du punge ut.

Skulle fått tak i det her jævla pakke når de forsøkte seg på meg, skulle blitt månelyst. Tater, østblokkjævler, sotkjæpper, svartinger, og annet pakk. Tro om de har forsikring på sine flotte BMWr, kunne fort laget en ripe i lakken på der ja.

Satan og. Dette er mat for mons, mat nok til at man koker over:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull selgere langsveien er bare å styre unna. Har selv blitt stoppet av disse på Nordby i Svergie. Men han ble fort uinterisert da han så vi var noe større enn han..

Synd at man ikke kan møblere om sånne folk uten å havne i buret selv.

Samme skjedde meg å ;)

jævla møkk pøkk !!

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

har en sprayboks med CS gass i bilen.. men ikke ikke direkte anvendelig, har en tendens til å påvirka alle rundt det. Ellers har jeg et balltre liggende.

De jævla blomsterselgerne er overalt. Noen forsøker på en måte å være godsnill om å gi deg en rose, men etter å tatt imot må du punge ut.

Skulle fått tak i det her jævla pakke når de forsøkte seg på meg, skulle blitt månelyst. Tater, østblokkjævler, sotkjæpper, svartinger, og annet pakk. Tro om de har forsikring på sine flotte BMWr, kunne fort laget en ripe i lakken på der ja.

Satan og. Dette er mat for mons, mat nok til at man koker over:ratatatat

OKOKOK, message to all otlandinga; watch out for the moody guy in his wifes gofle 1! :wank

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt vel dumt å legge inn en hel beretning om hva man vil gjøre/skulle ha gjordt osv om en traff på en av disse.

for det første godtar verken samfunnet eller rettsvesenet at man banker disse krypa til plukkfisk med balltrær, jernrør, dekkspaker osv.

og for det andre er det jaggu mange puslinger som plutselig blir både høye, breie og tøffe når de entrer cyberspace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det faktisk i partiprogrammet øye for øye, tann for tann? Det gjør jo dem akkurat like ille som disse muslimene dere hyler over i samme setning.

Enten det, eller har du ikke ANING om hva du snakker om?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du rører de folka der så blir politiet sinte på deg!

*stakar utlendingen kan ikke norsk en gang*

Blir ganske forbanna av sånne utspill som dette her. Har selv en bror som er politi, og problemer er på INGEN måte at politet synes synd på de/ikke gidder gjøre no etc etc. det er bullshit fra folk som ikke har peil, og som prater piss de ikke har dekning for. Politi og myndigheter er akkurat like pisslei disse folka som alle andre, men problemet er at man ikke har lovgjemmel for å gjøre noe med det. Eneste man kan gjøre er å sende de ut av landet, men sånne folk som dette opererer i flokk med ledere og kommer seg alltid tilbake.

Et annet latterlig utsagn er at norge har blitt en frihavn for disse folka. Det er bare piss, vi er bare såpass heldig at det har tatt lang tid før de har begynt komme hit. Kommer du nedover mellom og sør-europa så har de hatt de samme folka der i 20 år. At de begynner komme hit også betyr ikke at vi er de eneste som har problemet.

Skal man få gjort noe med dette, så må lovgivere, altså stortinget, lage strengere lover og forby tigging diverse igjen. Først da har politiet lov til å gjøre fengsle/gi bøter av hardere slag.

Så slutt skylde på politiet, det skaper bare et forbanna negativt bilde, som gjør at de må bruke masse ressurser på drittunger som motarbeider de og slenger dritt om dem, uten grunn. De gjør det de kan.

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742

Golf plus 2010 -->

[x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det faktisk i partiprogrammet øye for øye, tann for tann? Det gjør jo dem akkurat like ille som disse muslimene dere hyler over i samme setning.

Enten det, eller har du ikke ANING om hva du snakker om?

Eirik

FRP er eneste parti som vil innrømme at man har et problem..

Men sånne som du vil bare dette problemet vokse som har SV stempla innerst inne i ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår