Gå til innhold

Nissan Sunny X1 94mod. Små styling update

fredrikk

Anbefalte innlegg

Heisann! Fin bil du har fått deg!

Jeg er også eier av en Nissan Sunny. 5dørs sedan. Desverre er den rød. Så jeg har noen spørsmål anngående styling. Kanskje det viktigste, hvor lakerte du din bil svart, hva kostet det? Osv. Hvor handlet du resten av din styling?

Håper på raske svar.

Mvh Sindre ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Heisann! Fin bil du har fått deg!

Jeg er også eier av en Nissan Sunny. 5dørs sedan. Desverre er den rød. Så jeg har noen spørsmål anngående styling. Kanskje det viktigste, hvor lakerte du din bil svart, hva kostet det? Osv. Hvor handlet du resten av din styling?

Håper på raske svar.

Mvh Sindre ^^

beklager tregt svar, har solgt bilen så er skjelden innom her.

Bilen var egentlig ikke så mye stylet, det som var av styling var universalt.

kan liste opp fra foran til bak:

-frontfangeren er original, skar ut hullene til tåkelys og la netting i fangeren og kjøpte tåkelys på biltema.

-panseret er originalt, støpte badeyes look men glassfiber.

-spoileren er original på X1 modellene.

-sotet ruter,blinklys og baklykter.

-borbet felger 16", lakkert calipere og trommel rød(selv)

-setetrekk fra biltema,

-pedaler fra europris

-girkule fra europris, (lakkert selv)

-ratt fra Jula.

-gulvmatter og belteputer fra en bensinstasjon i Praha.

-a-stolpe målere fra biltema.

-senket bilen foran med senke klemmer fra biltema.

over til lakken, kjøpte bengalakk og benga grunning på malebutikk , etter oppfordring av hun som stod bak disken... lakken ble langt fra bra, lakkerte selv, grunninga ble perfekt men lakken var et helvette å sprøyte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider