Gå til innhold

Skoda stereo

Ranger emnet

Meceno

Anbefalte innlegg

veit ikke om det er likt i stv 02 som det er i rs sedan 02 jeg.. men isåfall dytter du kabelen gjennom de hulla som er i torpedo veggen, er hvertfall 2 om jeg husker riktig.. eller så kan du ta den sammena lle de andre kablene som går inn i bilen... om du ser i motor rommet, så er den en svart skinne av noe slag som det ligger mange kabler inni.. følg den opp under det svarte dekselet helt øverst under vindusviskerene (plaskebrettet eller hva man kaller det) der er den en stor gummislange som alle kablene går inni.. du kan snitte den opp og føre kablen inni der, og få tak i den på baksiden under rattet et sted...

ikke så vannskelig..

men først sjekk de hulla som er der orginalt.. hehe...

om det er likt som jeg har, så lykke til, og håper det var til hjelp =P

Og jeg veit, elendig til å forklare =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det stemmte da =P

har du noen andre kabler som du har dratt gjennom torpedo veggen??

Pga, jeg har en 50 kvadrat, og jeg fant hull til den med en gang.

er sånne gummipropper eller no som sitter i torpedoveggen, på baksiden av den, er det hull rett igjenom...

jeg ville kanskje prøvd det først, isteden for å dra kablen gjennom den skinna...

men om du gjør det, husk å tett godt igjen der du snitter opp hullet til kabelen... er greit å gå det tett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått lagt kabelen..

men monterte frontsetet i dag og jeg måtte sage inne i døra me fein saga! vindusheisen var i veien så kappet bare litt av festet så passa bassen inn perfekt=) måtte ikke ta av dørtrekke dytta bare delefiltret i mellom dørtrekket og plasten i døra.

så d blei kjempe greier.. hvilke fronsett bruker du har du amp på dem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider