Fawk3 Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 K&N’s replacement air filters are designed to increase horsepower and acceleration. det jeg da lurer på er hvor mange hester utgjør d der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Minst 15hp :rolleyes: Søk, har blitt diskutert til døde før. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fawk3 Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 takk for svaret :) prøvde no å søke etter d, men fant ikke noe xD mulig d er jeg som er litt cp ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 fant ikke noe?:O steike.. er jo sånn ca 248324 tråder om det her:P og atter en gang, nei, du får nok ikke noe mer hk av det, heller mister pga dårlig plassering og motor drar inn varm luft. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Jeg stemmer herved for at vi bytter navn på forumet, fra Teknisk-forumet, til Luftfilter-forumet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg