remster Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Noen som driver med sånt ? eller vet om steder som gjør det billig? lyst til å fikse på noen småting men ikke betale halve verden for å få det gjort heller. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 http://www.nikkelogkrom.no/ http://www.centrumfornikling.no/ Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 det var jo to steder. men der er det også fullpris for det meste. ingen som tar sånt svart ? hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hva er det du skal ha polert/kromma da? Jeg undersøkte hos Nikkel & Krom om polering av 16v innsug og de skulle ha ca. 1500. Synes ikke det var så ille med tanke på hvor mye jobb det er. Jeg har slip og polert toppdekselet og bare det var en drittjobb + at jeg er ikke ferdig ennå ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 tenkte innsuget ja. og dekslet til radiator vifta feks. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Offtopic: Men den musikken på http://www.nikkelogkrom.no/ var akkuratt som å passere sånne gatemusikere med panfløyte og gitar:) en kald vinter dag (på INFO) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 nettsider som har musikk burde komme advarsel. jeg holdt på å drite på meg når musikken plutselig joma ut av høytallerne. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Bling bling i Tyskland her K-TECH Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Polo Classic Bling bling i Tyskland her K-TECH Du må jo ikkje legge ut sånne linker, blir jo helt syk av å se på alle godsakene som ligger på den sida! Jeg fikk foresten pris hos Nikkel & Krom på pris av høyglanspolering av Porsche felger, de skulle ha 600 kr + mva pr felg. Hadde vært OK det hadde det vært hele felgen, men de kunne ikke ta på "sidene av spilene", kun overflaten så da hjelper det ikke så mye. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg