Nod Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Heisann Jeg må bytte eksosanlegg så da blir det likesågodt effektanlegg på meg. Noen som vet om det hjelper noe særlig å sette inn erstatningsrør for katalysatoren? Jeg har en Astra G 1,8. Noen biler vil vel til og med gå dårligere hvis man fjerner kat'en. Noen med erfaringer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Heisann Jeg må bytte eksosanlegg så da blir det likesågodt effektanlegg på meg. Noen som vet om det hjelper noe særlig å sette inn erstatningsrør for katalysatoren? Jeg har en Astra G 1,8. Noen biler vil vel til og med gå dårligere hvis man fjerner kat'en. Noen med erfaringer ? Finner jo sånn sports kat da. Kan jo være en mulighet. Ta ihvertfall vare på det du har, det koster penger. Lenge til eu-godkjenning? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg