ActiveX Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Trenger noe som jeg kan smøre oppå all der hvor rusten var, som jeg nå har fått fjernet. Har tidligere kun brukt noe rød rust-maling tidligere, men ser ikke effekten på det. Husker ikke helt hva det heter, men håper noen vet hva jeg nå mener. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Xcid Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Kjøpte noe greier på biltema, også zink oppå der igjen, håper det holder litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Vet at iallefall zink'en til biltema skal ha lakk oppå seg for å fungere som rusthindrer. Bruker du kun zink så ruster det ganske raskt igjen. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg