83 trans am Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Eg har en 83 mod. Trans am som eg ikkje får registrert på grunn av at parkerinslysene fremme er oransje, hva kan eg gjøre med det ? Får ikkje radioen i bilen til å virke heller, må vist taste inn en kode som eg ikkje har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 En nabo av meg har samme problem med en gammel MG. Men der kan han bare bytte ut lykteglassene med hvite. Ser att min bil også kommer med oransje parklys originalt, Plymouth 1983, men da bilen kom til landet i 1991 har de blitt byttet til hvite. Iogmed att det ikke er en så skjelden bil det er snakk om, skal det sikkert være mulig å oppdrive noen klare lykteglass ett eller annet sted. Prøv på eBay. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Du kan jo montere parklysa i nærlyktene. Er kanskje ikke så kult som originalt men du kan jo bytte om etter den er registrert. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
83 trans am Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Ja det er sikkert mulig å skaffe klare lykteglass, men problemet er at parkeringslyset også fungerer som blinklys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg