Gå til innhold

EVO A4 1.8T (B5) Air Induction Power Filter Kit "Stealth Look"

Ranger emnet

Jebus

Anbefalte innlegg

Jeg vil tørre påstå at det er ingen forskjell fra ett til 1500, uten at jeg har prøvd så klart.

Hvis man betaler 3000,- for det der, vil jeg påstå du er lurt.

Retningen på filteret har ærlig talt ikke så mye og si, dessuten er det masse gjennomstrømning av luft der med en gang du har fått fart på bilen. Og som ikke den gummibelgen som sitter der fra før påvirker flowen, så blir det ikke noe bedre av enda en 180-grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas ja.. Da ville jeg holdt meg laaaaangt unna!

alex er ikke den eneste med dårlig erfaring med han, han har svindlet mange mange folk, søk på google og se selv.

det var en ca 15 siders tråd på vw forumet om dette firmaet...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan anbefale BSR optiflow filter kit. Bestillte fra Autopower, meget fornøyd, utrolig høy suge lyd fra filteret;) http://www.autopower.no/webshop/product_info.php?cPath=20_28&products_id=89

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett billig tips er å kjøpe deg ett powerfilter fra biltema.

Billig å passer rett på LMM'n.

Jeg har gjort dette selv å fungerer kjempefint, bruker det orginale varmeskjoldet, å filtere står slik at det får like mye kald luft som de kitene til 1500kr.

Å folk trenger ikke å gjøre narr av biltema filter, for det fungerer utmerket!

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...