Gå til innhold

Montert justerbare momenstag, vinkel på mellomaksel?

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Jaja, fikk somlet meg til å montere de justerbare momentstagene fra Kaphlenke i dag. MEN, jeg fikk nå litt vibrasjoner i 30 og 80 i hvert fall, og hver gang jeg løser ut bilen i fart, så er det BRRR, BRRR vibrasjoner. Er dette kun uniballsene eller har jeg litt for hissig vinkel på mellomaksel??

Ja, jeg har selvfølgelig bilde av mellomaksel! :P

IMG_1932.jpg

IMG_1930.jpg

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, fikk somlet meg til å montere de justerbare momentstagene fra Kaphlenke i dag. MEN, jeg fikk nå litt vibrasjoner i 30 og 80 i hvert fall, og hver gang jeg løser ut bilen i fart, så er det BRRR, BRRR vibrasjoner. Er dette kun uniballsene eller har jeg litt for hissig vinkel på mellomaksel??

Ja, jeg har selvfølgelig bilde av mellomaksel! :P

IMG_1932.jpg

IMG_1930.jpg

Hvorfor kjøper du ikke eksosklemmer på tess? Da slipper du ha to jalla eksosklemmer etter hverandre :P

Carpo

Volvo 240 classic 1992 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med OT nå! Klag heller i prosjekttråden min, feilmontert eller ei, kjører sikkert fra dere begge!!! :P

ONT: Jeg justerte de litt bak i kveld, og nå var vibrasjonene borte, men hjulene er for langt bak i forhold til hva som ser good ut! :( Jaja, får leve med det dårlige Volvodesignet! :P

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har ikke tenkt på det. Brukte det jeg hadde for hånd da jeg satt på eksosen og sveiste. Kan godt bytte de hvis de plager deg! :)

Neida, plager ikke meg, tenkte jeg skulle tipse deg om at de hadde fine eksosklemmer på tess jeg... men, men....

Ja du får komme å kjøre fra meg da vettu ;)

Carpo

Volvo 240 classic 1992 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider