Gå til innhold

Hva er dissa kablene bak spillern min

Ranger emnet

Gloms

Anbefalte innlegg

Jeg har en Panasonic CQ-RDP383N

(http://www.geekculture.dk/bedler/auto/1059561027cqrdp383n_mx.jpg) spiller. Her om dagen oppdaga jeg at det kommer ut en kabel i bakkant ved siden av phono utgangene. Denne kabelen var en kabel med en rød og en hvit "hunnphono" kontakt i enden.

Jeg lurte på om jeg kanskje kunne koble til Ipod eller lignede ved hjelp av sånn kabel man bruker når man kobler MP3'en til stereoanlegg i stua osv. Hadde vært drit bra hvis man kunne.

Så er det noen her som vet hva disse utgangene er?`eller som vet hvor jeg eventuelt kan finne en brukermanual som kan si meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Panasonic CQ-RDP383N

(http://www.geekculture.dk/bedler/auto/1059561027cqrdp383n_mx.jpg) spiller. Her om dagen oppdaga jeg at det kommer ut en kabel i bakkant ved siden av phono utgangene. Denne kabelen var en kabel med en rød og en hvit "hunnphono" kontakt i enden.

Jeg lurte på om jeg kanskje kunne koble til Ipod eller lignede ved hjelp av sånn kabel man bruker når man kobler MP3'en til stereoanlegg i stua osv. Hadde vært drit bra hvis man kunne.

Så er det noen her som vet hva disse utgangene er?`eller som vet hvor jeg eventuelt kan finne en brukermanual som kan si meg det?

Hei

Av og til er "Bruksanvisning/Monteringsanvining" en lur ting.

Der kan en, hvis heldig, finne svar på mye rart.

Ha en fin dag

TerjeP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bristin: På kabelen står det CD.C - IN, betyr det da at jeg kan koble til? jeg prøvde med kabel og ipod, men det funka ikke. Pleier jo å være sånn at man slår over på AUX hvis man vil spille fra den inngangen, men jeg fant ikke ut hvordan jeg gjorde det. Noen som vet det?

Tpett2: Jeg spurte vel også om noen viste hvor jeg kunne finne en slik brukerhåndbok, gjorde jeg ikke? har kjøpt spillern av en kar jeg kjenner, og han har ikke boka. Så må eventuelt bli en PDF fil fra nettet eller no. Noen som vet hvor jeg kan finne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontanktene du snakker om, er lydinngang for Panasonic CD-skifter. Brukes sammen med den runde kontakten du ikke har funnet noe annet å bruke til.

Du KAN også koble til en Panasonic CD-skifter, men isteden koble til noe annet på de phonokontaktene slik du har prøvd. CD-skifteren må bare dure og gå med en cd eller flere i magasinet, så kan du velge inngangen over Source-knappen eller hva den heter...

Du hakke flere av de der a? :P

Gå til http://www.panasonic.co.uk, trykk på Support og deretter Downloads! Hvordan greide du å finne Bilforumet egentlig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider