S4 dream Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Har nettopp kjøpt en S4 4.2 v8 93 mod. Så lurer jeg på en så enkel ting som hvordan jeg stiller klokka på den? Noen som vet? Visste ikke dette han jeg kjøpte den av heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Du drar i spaken som justerer lyset i dæsjen. Den som lik som nullstilleren til triptelleren. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Stemmer. Når du drar i denne så vrir du høyre eller venstre for å stille timer eller minutter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S4 dream Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Verre var det faktisk ikke. Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikristian Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 er det mann gjør.. har lurt på akkurat det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg