Eargasm Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 heisann.. jeg har montert min avic x1bt nå i min audi a4 1997 b5... å da lurer jeg på da hvem ledning som er speed pulsen på denne?.. den som går til speedometeret altså.. farge og hvor den går hen... Siter Mvh Thomas Holmedal Jeg søker firkantede lykter, grill og lyktefester til en Dodge Ram B250 send mail på twh@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpett2 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 heisann.. jeg har montert min avic x1bt nå i min audi a4 1997 b5... å da lurer jeg på da hvem ledning som er speed pulsen på denne?.. den som går til speedometeret altså.. farge og hvor den går hen... Hei Sjekk denne linken http://www.the12volt.com/installbay/cruisedetail/253.html Her var mye nyttig på den øverste del av siden. Ha en fin dag TerjeP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg