Rabies Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Hvor lang tid tar det (sånn ca.) fra fristen for EU godkjenning år ut, til bilen blir begjært avskiltet? Har en følelse av at jeg sliter litt...:( Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Hvor lang tid tar det (sånn ca.) fra fristen for EU godkjenning år ut, til bilen blir begjært avskiltet? Har en følelse av at jeg sliter litt...:( Hvis bilen din skulle vært godkjent Juni måned, så får du automatisk en måned ekstra, så blir den begjært avregistrert 1.August, eller altså det skjer neppe nøyaktig 1.08.08 0:01, men så der... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Jeg har allerede brukt opp ekstra måneden min. Men 5 av 6 feil er rettet opp, og den siste gikk til hel***e pga noen klips som knakk under montering. Så nå må jeg bestille nye deler og det tar litt tid. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Ring biltilsynet å forklar problemet. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Har prøvd. Fikk aldri komme til ordet, fyren var bare arrogant og jævlig, avbrøt meg hver gang jeg prøvde å forklare og var skikkelig nedlatende... Til slutt ba jeg ham pent om å dra til helvete. (Ja, det var sikkert dumt, men jeg klarte ikke helt å styre meg;)) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Ring en gang til, kanskje du treffer en annen fyr. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Prøv å ringe igjen. Du kan fortsatt kjøre så lenge du har skilt til du blir stoppet. Mange som kjører i et halvt år før de blir stoppet og avskiltet. Bare ikke bli avskiltet langt oppi huttiheita. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Ok, så jeg må bare ikke gjøre noe som fører til at onkel sjekker skiltene mine da? Trenger jo bare ca 2 uker for å få delene og ta etterkontroll. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bristin Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Ikke la det gå til "Begjært avskilting", ta av skiltene selv istedet. Jæv... dyrt å få på skiltene hvis Staten har begjært avskiltinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Det er greit nok det, men jeg er avhengig av bil i forbindelse med jobben. Men jeg får vel ringe i morra og snakke med dem igjen. Se hva som kan gjøres:( Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Det er greit nok det, men jeg er avhengig av bil i forbindelse med jobben.Men jeg får vel ringe i morra og snakke med dem igjen. Se hva som kan gjøres:( Jeg har mye bedre erfaring med å møte opp og sakelig forklare saken annsikt til annsikt. Er veldig lett å være tøff og nedlatende over telefon, også for Tviltilsynet. Men for all del ikke kjør dit med bilen som er begjert avskiltet. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Hehe, du vet du har 4mnd i FORKANT av frist til å vise bilen på en godkjent stasjon?? Jeg skal love deg at du ikke får én time utover den mnd som er ekstra. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Hehe, du vet du har 4mnd i FORKANT av frist til å vise bilen på en godkjent stasjon?? Jeg skal love deg at du ikke får én time utover den mnd som er ekstra. Heilt ening her, ein har jo SEKS 6mnd på seg i alt. Eit halvt år da. Blir so lei av folk som kjem til oss å ska ha bilen ferdig godkjent i siste liten. No snakker eg ikkje om deg da, siden da virker som du fikser sjølv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Skrur stort sett selv jeg ja;) Jeg er bare ganske fersk med dette bil/godkjennings-maset, så jeg har vært litt treig... Men til mitt forsvar så hadde jeg egentlig alt klart før de jævla lyktejusterings-klipsene knakk:( Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Får ordnet det alikevel. Fikk en måneds utsettelse:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg