Magnalf Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Jeg lurer på hvem felgprodusenter det er som lager felger som tåler litt? Kjøpte noen "jallafelger" hos en lokal sjappe her i fjor sommer, og nå er det bulk i 3 av dem uten at jeg har kjørt i noen unormale hull. Det rister og går, skikkelig koselig vettu I tillegg har jeg fått kantkjørt de da, det var fint for da har jeg enda en unnskyldning til å bytte de ut (y) Hvem felgmerker har "originalkvalitet" og hvem selger de? Jeg burde kanskje kjøpe originale felger, men tror utvalget er litt kjedelig. Og prisen stiv. mvh Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 schmidt felger tåler juling!:D og mer enn det også. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Sjekk ut Schmidt felger med Radinox teknologi :) Koster en fot, en arm og litt til :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 RH og Fondmetal(ikke alle ihvertfall) er iallefall ikke med i den klubben Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Har god erfaring med TSW, billige var dem også. TSW Vortex tålte iallefall en 1.9 Tonn tung bil i god flyt på traktorveg i vang rett ned i noen kembo høl som bare norske veger kan grave frem. Absolutt å anbefale. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Du får hva du betaler for.. :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehren jetta klubb Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 prøv de her http://www.protrim.no/produkter_felger_index.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 rallyfelger tåler juling, men det er kanskje ikke interessant? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 oz tåler bank og det har også rota felgene mine gjort. og de er jo omtrent gratis Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 steike de protrim felga veier 12kg stk....må jo nesten trimme motorn får å få samma aks og toppfart med dem Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Har god erfaring med TSW, billige var dem også. TSW Vortex tålte iallefall en 1.9 Tonn tung bil i god flyt på traktorveg i vang rett ned i noen kembo høl som bare norske veger kan grave frem. Absolutt å anbefale. TSW, også kjent som The Soft Wheel company... De jeg har hatt har iallefall vært myke som smør. Bulka den ene på en fartshump, Retta den med stooor gummiklubbe, og litt innsats. Tunge er dem også. Compomotive, Revolution, Speedline, og andre felger som brukes mye til rally er fine og harde. Har Umetani selv, og de er også rimelig solide. Har overlevd blandt annet grøftekanter, kantstein, og innkjøringsvern på parkeringsplasser. (De har slike dumme ting som du egentlig bare skal kjøre over i en retning, her i england) Schmidt som er nevnt over her har noen fine testfilmer liggende på nettet. De driver og burner uten dekk, kaster dem ned fra taket, kjører dem inn i fortauskanter, etc, og felgene ser like fine ut. :S men de kosta vel mer en jeg vanlivis betaler for en bil... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg