Gå til innhold

Ser det best ut med symmetriske eller asymmetriske speilhus?

Ranger emnet

2fast4u86

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg ikke fikk noe svar fra selger på de matte speilhusene fra statene, velger jeg å kjøpe de her i Norge. Men det blir jo da i krom, fremfor matt sølv, da jeg ikke har sett/hørt at noen steder selger de.

Spørsmålet er som følger; bør jeg kjøpe symmetriske eller assymetriske speilhus? Det ser jo best ut med symmetriske, selv om jeg originalt har assymetriske speilhus.

Selger de forresten kromme speilhus rimeligere andre steder enn NBS?

Takk.

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få noen innspill angående disse matte spilhusene jeg fant? Er ikke så god i tysk, så jeg lurer jo på om de er noe å satse på, egentlig? Må jeg ta av de originale for å få på disse? For vanligvis er det jo kun speilkappene man kjøper?

http://cgi.ebay.de/AUDI-SPIEGEL-S-LINE-S3-A3-S4-A4-S6-A6-A8-S8-RS-RS4-MATT_W0QQitemZ280242586787QQihZ018QQcategoryZ72726QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke fikk noe svar fra selger på de matte speilhusene fra statene, velger jeg å kjøpe de her i Norge. Men det blir jo da i krom, fremfor matt sølv, da jeg ikke har sett/hørt at noen steder selger de.

Spørsmålet er som følger; bør jeg kjøpe symmetriske eller assymetriske speilhus? Det ser jo best ut med symmetriske, selv om jeg originalt har assymetriske speilhus.

Selger de forresten kromme speilhus rimeligere andre steder enn NBS?

Takk.

Like speil leker best...

De der "krom"kappene skjønner ikke *jeg* at alle har så dilla

på. Lyser lang vei at det IKKE er noe S-bil, det må limes stygt

utenpå originalhusingen og flasser vel ved steinsprut? For meg

er det bortkastede penger!

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider