Gå til innhold

Hvor selges senkefjærer rimeligst?

Ranger emnet

2fast4u86

Anbefalte innlegg

http://cgi.ebay.com/COIL-OVER-COILOVER-AUDI-A4-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ160256872339QQihZ006QQcategoryZ40192QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122

Hvorfor ikke gå for Billig coilovers (20-120mm) når du først er igang?:)

Bestillte disse fra Belgia gjennom ebay, hjemme i posten på ca en uke. Ble kostende 3200kr tilsammen inkl, frakt, toll og avgifter;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.com/COIL-OVER-COILOVER-AUDI-A4-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ160256872339QQihZ006QQcategoryZ40192QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122

Hvorfor ikke gå for Billig coilovers (20-120mm) når du først er igang?:)

Bestillte disse fra Belgia gjennom ebay, hjemme i posten på ca en uke. Ble kostende 3200kr tilsammen inkl, frakt, toll og avgifter;)

He he, fordi jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å bruke så altfor mye penger på bilen fremover... Derfor tenkte jeg at fjærer holder. Det er uansett så utrolig mange forskjellige justerbare senkesett ute på Ebay til en rimelig penge, så man begynner jo å lure på om de faktisk er av noen form for kvalitet? F.eks det du linket til; er det TUV papirer? Rustfritt? Garanti? :S

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant disse fjærene. Er de noe å satse på? Jeg har ikke quattro på bilen min. Er litt dårlig i tysk :P Overkommelig pris? http://cgi.ebay.de/Eibach-Pro-Kit-Tieferlegung-Federn-Audi-A4-B5-B8-8E_W0QQitemZ130233496478QQihZ003QQcategoryZ44144QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

hehe "er de noe å satse på". Eibach leverer, slik jeg ser det,

sammen med Vogtland og HR de beste komfort/sports-fjærsatsene

som er å oppdrive til VAG produkter. Så JA, dette kan du godt

montere og trolig bli svært fornøyd. Snill pris var det jo også.

Fjærer inntil 40mm senk går bra på originale standarddempere, men

er demperene dine brukt lenge kan nytt sportsunderstell (som endrer

arbeidsområdet til demperen) fremskynde byttebehovet betraktelig.

Men er som du lurer på, disse billig-gewindene funker greit, men

har ikke den beste matrialsammensetningen eller kvaliteten.

Så for ren tut-og-kjør-glede ville *JEG* kjøpt Pro-Kit fjærene.

Er kjempefornøyd med de på Golfen. Selv om jeg gjerne skulle vært

lavere.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, fordi jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å bruke så altfor mye penger på bilen fremover... Derfor tenkte jeg at fjærer holder. Det er uansett så utrolig mange forskjellige justerbare senkesett ute på Ebay til en rimelig penge, så man begynner jo å lure på om de faktisk er av noen form for kvalitet? F.eks det du linket til; er det TUV papirer? Rustfritt? Garanti? :S

TUV Papirer og 2 års garanti, hakke sett om dem er rustfrie, skal montere dem idag:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe "er de noe å satse på". Eibach leverer, slik jeg ser det,

sammen med Vogtland og HR de beste komfort/sports-fjærsatsene

som er å oppdrive til VAG produkter. Så JA, dette kan du godt

montere og trolig bli svært fornøyd. Snill pris var det jo også.

Fjærer inntil 40mm senk går bra på originale standarddempere, men

er demperene dine brukt lenge kan nytt sportsunderstell (som endrer

arbeidsområdet til demperen) fremskynde byttebehovet betraktelig.

Men er som du lurer på, disse billig-gewindene funker greit, men

har ikke den beste matrialsammensetningen eller kvaliteten.

Så for ren tut-og-kjør-glede ville *JEG* kjøpt Pro-Kit fjærene.

Er kjempefornøyd med de på Golfen. Selv om jeg gjerne skulle vært

lavere.

Tusen hjertlig takk for langt og fyldig svar :D

Så fint at noen kan skrive noen gode ord, slik at jeg føler meg tryggere på å kjøpe de. Det at du har erfaring med slike fjæringer er jo enda bedre.

Du skriver at senk inntil 40 mm går bra på originale dempere, men at det kan fremskynde byttebehovet betraktelig. De demperne som er på nå er originale, og har jo sittet på en stund. Men er dette noe å bekymre seg over, da? Altså vil det bli behov for å bytte dempere raskere enn dersom jeg ikke hadde hatt på fjæringene?

Når det gjelder TUV papirer på fjæringene, er det en nødvendighet, slik som på justerbare senkesett? En venn av meg, som er bilmekaniker skal fikse det. Men er det behov for noe annet utstyr for selve senkingen av bilen, enn fjæringene?

Takker igjen for svar.

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider