Havdal Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Høres bra ut :)...Var det jeg var redd for, det med kontaktene..Så speedometer, turteller og alt passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 da blir det e30 dash da eller:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 kven veit :)..tror e30`en til hermod står på jema fortsatt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Leser du den forrige posten min litt nøyere skjønner du kanskje at jeg ikke aner hvor vanskelig det er å få inn et E30 dashbord. Men det ser tøft ut - seriøst! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 hehe, sånn går det når man leser fort.. Men uansett, kan jo ribbe med meg dash fra skroten og se hvor mye jobb det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Gjør det! Dare 2 B differentyodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Har sett energolf med e30 dash og corra delskinn....... RÅ bil! anbefales :D :D :D :D :D :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Har tenkt å montere golf mk3 dash i min mk1.. regner med å ta fatt på problemet med kapping og sveising rundt februar. Ledningsnettet blir en blanding av mk1 og mk3. men den er fullt mulig. flere har gjort det tidligere Skaffet alt jeg trengte fra en vraket mk3. Betalt 1000,- og fikk med alt jeg kunne plukke med meg, dashboard, instrumenter, airbag (solgt), ledningsnett og varmeapparat. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Runde former i dashen på mk1??? neineinei, nå tuller dere fælt;) Originally posted by Kid-A Fordi rund front ikke passer på kantete bil! Altså, kantete dash i mk1 STILIG Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 sjekk ut http://golf666.mine.nu han har dash fra en corrado kult med innvendig forandringer Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by boramannen Hvorfor ikke prøve dette? Det er orginalt i einser golfen som selges ny i Sør Afrika. det passer jo rett i... ( litt kjipt at det er høyrestyrt men :D ...) du har ikke link til siden deres?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 link til hvilken side? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 les min post enda en gang,så skjønner du at jeg refererer til boramannen:D Ville bare ha link til den sør afrikanske vw siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by rallyeman les min post enda en gang,så skjønner du at jeg refererer til boramannen:D Ville bare ha link til den sør afrikanske vw siden! http://www.vw.co.za/ Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hva med dashbord fra Polo 6N/6NF da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg